Šerif i vatrogasci detaljno o Vudsovoj nesreći: Jedna stvar mu je spasila život, postoji i snimak prvog razgovora sa njim

24.02.2021

00:09 >> 06:52

0

Viljanueva, Ozbi i Gonzales pričali o saobraćajki

Šerif i vatrogasci detaljno o Vudsovoj nesreći: Jedna stvar mu je spasila život, postoji i snimak prvog razgovora sa njim
Copyright Tanjug/AP Photo/Mark J. Terrill

Sreća je bila uz Tajgera Vudsa. Legendarni igrač golfa je uspeo da preživi tešku saobraćajnu nesreću u Los Anđelesu. Da su stvari bile veoma ozbiljne i da je moglo da se završi tragedijom potvrđeno je na konferenciji za medije.

Na novinarska pitanja su odgovarali šerif Alehandro Viljanueva, šef vatrogasne službe Deril Ozbi i zamenik šerifa za taj okrug Karlos Gonzales.

– Pre nego što krenu pitanja, želimo da kažemo da se dogodila saobraćajna nesreća u kojoj je učestvovao Tajger Vuds. Kompletna istraga će biti sprovedena i može da traje i nekoliko nedelja. Kada bude završena izveštaj će biti postavljen tako da svi mogu da vide. Dok se to ne dogodi, pokušaćemo da odgovorimo na sva pitanja u vezi svega što do sada znamo. Zamolio bih gospodina Ozbija da prvi krene – počeo je Viljanueva.

Potom je za mikrofon stao Deril.

– Dobili smo u 7:22 jutros poziv o automobilskoj nesreći. Kada smo stigli na lice mesta videli smo auto i jednu osobu zarobljenu unutra. Uspeli smo da izvučemo osobu koja je u tom trenutku bila u stabilnom stanju, ali sa ozbiljnim povredama. Zbog toga je prebačen u najbližu bolnicu koja je opremljena da reaguje u ovakvim situacijama i koja ima sektor za traumatologiju – rekao je Ozbi.

SNIMAK RAZGOVORA

Gonzales, koji je prvi prišao Vudsu, je otkrio i da je nosio kameru na uniformi na kojoj su snimljeni prvi momenti i razgovor sa Tajgerom.

– Tačno je, nosio sam kameru. Snimak postoji. Takav je pravilnik službe – rekao je Karlos.

To će definitivno biti snimak koji će mnogi želeti da vide, samo je pitanje da li će ga učiniti dostupnim za javnost ili ne…

Potom je detaljnije objasnio situaciju.

Ljudi koji su došli na lice mesta su procenili situaciju, videli su da je svestan, procenili nivo svesnosti, disanje, postojanje krvarenja, pa su pogledali povrede. Ustanovljeno je da postoji ozbiljna povreda obe noge. Prebačen je na nosila, pa su ga odvezli u Harbor UCLA bolnicu. Odluku o bolnici doneo je kapetan i bolničari koji su bili prisutni. Da je bio životno ugrožen bio bi prebačen u najbližu bolnicu da mu se hitno ukaže pomoć, pošto je bio svestan odlučeno je da to bude UCLA bolnica koja, ponavljam, ima sve potrebno za reakciju na ovako ozbiljne povrede. Još jednom ću istaći – nije bio životno ugrožen.

Alehandro Viljanueva Tanjug/AP Photo/Kyusung Gong

Tada je reč dobio šerif Viljanueva.

Brzina jeste bila faktor. Ne mogu da govrim precizno kojom brzinom se kretao, ali prve informacije govore da je bila veća od dozvoljene. Na tom delu gde se dogodila nesreća je prilično nezgodno za vožnju. Nizbrdica je, ima nekoliko krivina i nesreće se u tom delu događaju često. Ono što možemo da kažemo na osnovu prvih informacija jeste da se ne vide čisti tragovi kočenja. Prešao je u suprotnu traku, pa je udario u metalni znak na kome piše „Dobrodošli“, pa u deo odsečenog drveta i onda se automobil nekoliko puta prevrnuo. Razdaljina između nije mala i to je razlog zbog kog možemo da kažemo da je brzina bila veća. Istražitelji će utvrditi više detalja, za to su oni plaćeni.

Usledilo je direktno pitanje – ko je pozvao policiju i da li je Vuds bio pod uticajem alkohola, lekova ili bilo čega što je moglo da utiče na vozačke sposobnosti i da li je vreme bilo faktor.

– Prvo ću reći da vremenski uslovi nisu bili faktor. Policija je došla na lice mesta u 7:18 na poziv jednog od komšija iz tog kraja, pozvali smo vatrogasce četiri minuta kasnije, oni su stigli u 7:28, ne znam koliko im je tačno vremena trebalo da ga izvuku iz auta. Na licu mesta ne možemo da vadimo krv niti da se bavimo takvim analizama. Informacije o prisustvu alkohola, korišćenju lekova ili bilo čega drugog trenutno nemamo, prvi rezultati na to ne ukazuju. Istražitelji će više znati.

Usledilo je pitanje o mogućem korišćenju telefona i da li su komšije videle nesreću.

Zaista ne znam da li je koristio telefon. To je deo sa velikom nizbrdicom, krivinama, momenat nepažnje može da košta, dešavalo se to i ranije. Automobil koji je vozio je moderniji, ne znam da li u njemu postoji crna kutija ili tako nešto kao u avionu. Ukoliko postoji, to bi moglo da olakša posao istražiteljima. Što se komšija tiče, ne znam da li su videli momenat nesreće ili su samo čuli.

Potom je šerif otkrio i jednu informaciju – nesreća je mogla da ima i tragičan ishod.

– U momentu kada su ljudi stigli je mogao da komunicira, ali ne i da stoji na nogama i da hoda. U bolnici je tražio da se kontaktira član njegovog tima, ne na licu mesta Ono što mogu sa sigurnošću da kažem jeste da je unutrašnjost automobila u odličnom stanju, vazdušni jastuci su se aktivirali i to je bio razlog što je preživeo. Spolja je automobil uništen, ali je unutra netaknut i to je pomoglo. Znamo da su ozbiljne povrede obe noge u pitanju, detalji oko samih povreda nisu nešto sa čim smo upoznati, to je pitanje za ljude u bolnici.

Karlos Gonzales Tanjug/AP Photo/Stefanie Dazio

Posle njih dvojice je reč dobio Gonzales, čovek koji je bio prvi na licu mesta i koji je prvi razgovarao sa Tajgerom.

Kada sam došao video sam čoveka na mestu vozača, uspostavili smo kontakt i mogao je da priča. Delovao je smireno. Procenio sam u tom trenutku da je bezbednije da sačekam da dođu vatrogasci, nego da ga ja izvučem i na taj način možda pogoršam povrede. Pitao sam ga kako se zove, odgovorio je Tajger i tada sam ga prepoznao. Postavio sam mu par standardnih pitanja kako bih proverio u kakvom je stanju. Pitao sam ga da li zna gde se nalazi, koje je vreme dana i slično. Delovao je smireno i odgovarao je na pitanja. Bol? Znate kako, bio sam na velikom broju ovakvih nesreća i u prvim trenucima su ljudi u stanju šoka, ne osećaju odmah bol. Kažem, delovao je smireno i odgovarao je na pitanja.

Potvrdio je ono što su Viljanueva i Ozbi rekli.

Taj deo puta je poznat po nesrećama. Video sam mnoge. Tajger je vezao pojas i vozio je dobar automobil, rekao bih da su te dve stvari, uz aktiviranje vazdušnih jastuka, povećale šanse da preživi. Nije ovo bila najgora nesreća koju sam video. Gledao sam one sa fatalnim ishodima, sreća je što je preživeo. Na tom delu puta je ograničenje 45 milja na sat (oko 70km/h), radio sam tu sa radarskom kontrolom više puta i viđao sam ljude koji voze preko 80 milja na sat (oko 125 km/h). Taj deo puta je čist, ljude to zavara, možda ne prate brzinu ili jednostavno žure negde, zanesu se i tako dođe do nesreća. U blizini se desila još jedna saobraćajka, mada bih rekao da je do nje došlo jer su ljudi želeli da vide šta se tačno dogodilo, na toj nisu stvari tako strašne – zaključio je Gonzales.

Pročitajte još:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike