Nije šala, nije vic: Modni brend Balensijaga predstavio selotejp traku kao narukvicu - možete li da pogodite cenu

26.03.2024

11:18

0

Autor: K. O.

Podelila je ljubitelje mode širom sveta

Nije šala, nije vic: Modni brend Balensijaga predstavio selotejp traku kao narukvicu - možete li da pogodite cenu
Balenciaga - Copyright Profimedia/Printscreen

Nova kolekcija modnog brenda Balensijaga uključuje narukvicu koja izgleda kao selotejp traka, a čim su je predstavili podelila je ljubitelje mode.

U nedavnom TikTok video snimku sa Paris Fashion Week-a, popularni nalog @highsnobiety pitao je gledaoce da li bi kupili Balensijaginu novu narukvicu iz kolekcije za jesen/zimu 2024, inspirisanu selotejp trakom koja se prodaje u vašoj lokalnoj prodavnici kancelarijskog materijala.

Kolekcija se poigrala nekim neverovatnim predmetima. Za vrhove su korišćene kese za prašinu, a oko nekih izgleda umotana je prozirna traka. U međuvremenu, konačni izgled je bio dizajn napravljen od gomile donjeg veša, donoseći potpuno novo značenje gornjoj odeći. Brend je nastavio da održava svoj bezobrazan smisao za humor, ali neki kritičari su rekli da ne razumeju baš najbolje njihove šale.

Dotična narukvica izgleda kao obična rolna prozirne trake, međutim, brendirana je Balenciaga logom. I košta oko tri hiljade evra.

Korisnici interneta zgroženi su idejom da bi velika modna kuća jednostavno pretvorila običan kućni predmet u nešto što bi trebalo da bude šik dodatak. Mnogima se činilo da brend nastavlja da pokušava da siromaštvo postane estetika ili izgled, a jedna osoba je napisala: „Bogati ljudi tako loše žele da se osećaju siromašnima“.

 

 

„Balensijaga je upravo svake godine izbacivala fioku za smeće“, dodala je druga osoba, dok se neko drugi našalio: „Upravo sam kupio jednu... ali je od malog nezavisnog brenda koji se zove Scotch“.

Jedna osoba je priznala da je mislila da je narukvica šala sve dok nisu „videla da piše Balensijaga“, dok je druga osoba rekla: „Kunem se da je ceo ovaj brend samo velika unutrašnja šala“.

Profimedia
 

Ovo nije prvi put da je brend pretvorio obične, svakodnevne stvari u deo svoje kolekcje. Godine 2022. brend je predstavio „najskuplju kesu za smeće na svetu“ za svoju kolekciju jesen/zima 2022. te godine. Ostvario je svoj pečat tokom dramatične emisije u kojoj su modeli prolazili kroz snežnu oluju u zatvorenom i držali svoje kese za otpatke, navodno inspirisane vaspitanjem kreativnog direktora Demne Gvasalije u Gruziji. U to vreme, torbica za smeće od kravlje kože - koja se prodavala za oko 1.790 dolara (1.470 funti) nakon objavljivanja - takođe je izazvala kontroverzu.

Brend je takođe objavio par pocepanih i prljavih patika od 1.850 dolara (1.500 funti) u istoj godini, što je izazvalo bes. Međutim, nisu sve kontroverze brenda izašle iz javne svesti, a jedan skandal je pratio brend godinama.

Printscreen/TikTok
 

Još se pamti gaf iz novembra 2022. godine kada su deca nosila odeću sa BDSM-inspirisanim plišanim medvedićima, da bi kasnije priznali da je to bila greška, prenosi Indipendent.

BONUS VIDEO:

 

 

 

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike