Salt Shop – Nezaobilazna vejp destinacija

30.04.2024

09:00

0

„Cilj nam je da SALT prodajna mesta postanu simbol profesionalnosti, jedinstvenog korisničkog doživljaja, sa širokim asortimanom Maskking, Salt i drugih inovativnih brendova vrhunskog kvaliteta“

Salt Shop – Nezaobilazna vejp destinacija
Dražen Kenjić, komercijalni direktor, SALT Shop - Copyright Promo: SALT SHOP/Wingate

Brzorastuća vejp zajednica, 2022. godine dobila je nezaobilazno mesto okupljanja, u jedinstvenom SALT Shop-u. O viziji, prednostima brenda, kao i ključnim faktorima uspeha na tržištu vejp industrije, razgovarali smo sa komercijalnim direktorom SALT Shop-a, Draženom Kenjićem.  

Zašto je vejp sve popularniji u svetu i kod nas?

Već nekoliko godina smo svedoci globalnog trenda vejpinga koji donosi sveobuhvatnu evoluciju navika konzumiranja nikotina. Duvan je kroz istoriju bio središnji deo mnogih kultura širom sveta, prilagođavajući se različitim oblicima i načinu konzumacije. Od prvih lula koje su se koristile za pušenje suvog duvana, preko prvih papira za uvijanje cigareta, pa sve do elektronskih, svaka epoha donosila je svoje inovacije. Danas, sa sve bržim tempom i načinom života, vejpovanje je postalo sinonim za savremeni pristup ovom zadovoljstvu, dok su elektronske cigarete jedna od najzastupljenijih alternativa konzumiranja nikotina. Ovaj rastući interes primećuje se i među onima koji aktivno traže načine da smanje ili potpuno prestanu sa tradicionalnim konzumiranjem duvana.

Naše podneblje i dalje odlikuje visok procenat pušača što potvrđuje nedavno istraživanje SZO, koji ističe da se gotovo tri miliona ljudi u Srbiji identifikuje kao pušači. Slično tome, prema istraživanju koje je londonski univerzitet Royal College of Physicians sproveo 2016. godine, vejp proizvodi se smatraju manje štetnim od konvencionalnih cigareta budući da nema sagorevanja duvana. Studija naglašava da je vejping bezbedniji jer proizvodi paru umesto duvanskog dima, čime je eliminisana izloženost katranu, taru, ugljen monoksidu i drugim štetnim supstancama koje su produkt sagorevanja duvana u tradicionalnim cigaretama.

Osim toga, trend vejpinga pomaže u prelasku sa tradicionalnog konzumiranja duvana na manje štetne alternative. Svedoci smo sve veće svesti javnosti o potencijalnim rizicima konzumacije tradicionalnog duvana, što dodatno motiviše ljude da istraže i prihvate vejp kao alternativu. U svetlu ovih promena, trend vejpinga nije aktuelan samo zbog svoje praktičnosti i prilagodljivosti, već i zbog sposobnosti da inspiriše pozitivne promene u životima ljudi i doprinese široj svesti o zdravstvenim izazovima povezanim sa konzumiranjem tradicionalnog duvana.

Stoga, naša misija i jeste da, prepoznajući potencijal globalnog rastućeg trenda vejp proizvoda i značaj balkanskih tržišta, ubrzamo prelazak miliona odraslih pušača na inovativne bezduvanske alternative, nudeći savremeno iskustvo vejpa sa bogatim ukusnim aromama.

Možete li nam bliže predstaviti SALT Shop, prioritete i poziciju unutar vape industrije?

SALT Shop predstavlja atraktivnu destinaciju u vejp industriji koja se ističe svojom posvećenošću pružanju vrhunskog iskustva korisnicima. Kao relativno mlad brend na tržištu, možemo se pohvaliti izuzetnim zadovoljstvom korisnika, što je rezultiralo brzim rastom i proširenjem mreže prodajnih mesta. Naša priča započinje u Beogradu, Nišu i Novom Pazaru, dok ćemo uskoro moći da se pohvalimo i proširenjem maloprodajnog lanca u Crnu Goru. SALT Shop lanac čine ekskluzivna prodajna mesta MASKKING, SALT i KUBIK premium vejp brendova u Srbiji. Osim što se ističu po vrhunskom kvalitetu, ova mesta poznata su po svojoj jedinstvenoj atmosferi koja poziva ljude da se opuste, uživaju i dele svoje iskustvo sa zajednicom, stvarajući prijateljske veze među ljubiteljima vejpa.

Za kratko vreme i zahvaljujući velikom broju zadovoljnih korisnika, pozicionirali smo se kao inovator u industriji, što nas je dodatno ohrabrilo da kontinuirano radimo na širenju i unapređenju asortimana proizvoda, kako bismo nastavili da ispunjavamo rastuće i raznolike potrebe korisnika vejpova.

Odnos sa klijentima ključan je za uspeh svakog profesionalca u prodaji. Nudimo izvanredno iskustvo korisnika koje proizilazi iz naše predanosti izgradnji i održavanju odnosa sa našim klijentima. Pored toga, ono što nas čini posebnima jeste naš tim mladih profesionalaca koji je pokretač inovacija.

Koja je poslovna vizija SALT Shop-a i na koji način se izdvaja na tržištu?

Naš cilj je da SALT Shop prodajna mesta budu sinonim za profesionalnu uslugu i izuzetno korisničko iskustvo, kao i da brendovi Maskking i Salt budu prvi izbor korisnika elektronskih cigareta. Vejp industrija se zasniva na konstantnim tehnološkim inovacijama. Pomno istražujemo i predviđamo trendove, nastojeći da naši proizvodi i usluge odražavaju najnovija dostignuća u ovoj dinamičnoj industriji.

Promo: SALT SHOP/Wingate
Beograd, Niš, Novi Pazar a uskoro i Crna Gora: Dražen Kenjić, komercijalni direktor, SALT Shop

 

Cilj nam je da SALT prodajna mesta postanu simbol profesionalnosti jedinstvenog korisničkog doživljaja, sa širokim asortimanom Salt i Maskking brendovima vrhunskog kvaliteta.
Važno je istaći da veliku pažnju poklanjamo odabiru premium lokacija i ambijentu SALT Shop-ova.

U Beogradu se nalazimo u Knez Mihailovoj ulici, Bulevaru kralja Aleksandra, kao i u najposećenijim šoping zonama poput TC Galerija, TC Delta City, TC Rajićeva i drugim. Jednaka posvećenost izboru ogleda se i u SALT Shop-u u Kazandžijskom sokačetu u Nišu i glavnom šetalištu u Novom Pazaru. Pod ambijentom podrazumevamo prostranost i moderan dizajn.

Poznato je da je iskustvo zaposlenih glavni preduslov za dobro korisničko iskustvo. Ponosni smo na našu poslovnu kulturu u čijem središtu je human touch. Negujemo međusobno poštovanje, fleksibilnost i ljudski pristup, te se interna atmosfera na taj način prirodno odražava i na odnos sa klijentima. Napomenuo bih da više od polovine zaposlenih čine mladi profesionalci, studenti kojima je SALT Shop prvo zaposlenje, koji su u našem okruženju prepoznali važnost kontinuiranog učenja za profesionalni napredak i razvoj karijere. Znanje stečeno na profesionalnim obukama i product treninzima se zatim produbljuje i unapređuje u svakodnevnom radu. SALT tim donosi sveže ideje i energiju, što stvara pozitivnu atmosferu, čak i svojevrstan hype oko naše kompanije.

Koji su bili ključni faktori prilikom donošenja odluke da se pridružite SALT Shop timu?

Prvo i najvažnije, istaknut je visok standard kvaliteta proizvoda i usluga koje SALT Shop nudi, što je od vitalnog značaja u industriji gde se kvalitet direktno odražava na zadovoljstvo korisnika i tržišni uspeh. Reputacija inovatora u industriji nije samo zvučna fraza, već se oslanja na proverene rezultate i doslednu posvećenost pružanju vrhunskog iskustva korisnicima. Osim toga, odluka da se pridružim SALT Shop timu bila je podstaknuta kontinuiranom orijentacijom ka inovacijama i težnji da ostanu korak ispred konkurencije. SALT Shop nije samo pratilac trendova, već ih i postavlja, aktivno istražujući i implementirajući nove tehnologije i trendove kako bi izgradili i osigurali svoju poziciju lidera u industriji. Stoga, ovu viziju ne vidimo samo kao ambicioznu, već i kao veoma inspirativnu. Biti deo takvog kolektiva i meni lično pruža priliku da doprinesem rastu i uspehu kompanije, i nastavim da se profesionalno razvijam u dinamičnom i inovativnom okruženju. Budući da je vejping industrija bazirana na tehnološkim inovacijama i da kod ljudi budi intrigu, ali ponekad i zadršku, želeo sam da budem deo tima koji će edukovati tržište i potrošačima predstaviti svetski prepoznate benefite prelaska na vejp. Ono što na tom putu stvara posebnu vrednost jeste mogućnost vođenja tima kojem bih preneo znanja i iskustva sticana u vodećim inostranim kompanijama, među kojima bih izdvojio Regent Luxury Hospitality Brand, gde sam imao jedinstvenu priliku da budem lider tima koji broji 2.400 ljudi.

Na koji način SALT Shop praktikuje društveno odgovorno poslovanje?

Pre svega, u našim stremljenjima da informišemo tržište o prednostima prelaska sa tradicionalnog konzumiranja duvana na vejpovanje, SALT Shop svoje poslovanje usmerio je isključivo na punoletne korisnike, i time ističe čvrsto stanovište da maloletna lica nikako ne dolaze u kontakt sa duvanom ili nikotinom. Nastojimo da promovišemo prave vrednosti i budemo odgovorni u svom poslovanju, što i determiniše našu strategiju.

U vremenu kada je briga o životnoj sredini postala od suštinskog značaja, od samog početka smo prepoznali svoju odgovornost i u našim objektima pokrenuli inicijativu reciklaže jednokratnih vejpova u saradnji sa kompanijom Eko metal. Naš osnovni cilj jeste edukacija potrošača i podsticaj korisnika da se uključe u ovu ključnu akciju. Ideja je bila jednostavna – stimulativnim programima podstaći potrošače da recikliraju iskorišćene jednokratne uređaje. Svi zainteresovani korisnici nakon upotrebe jednokratnih e-cigareta, uređaje mogu vratiti na SALT prodajna mesta, gde ih sakupljamo i potom šaljemo na reciklažu. Reciklaža vejp uređaja predstavlja značajan korak ka smanjenju elektronskog otpada i doprinosi promociji pravilnog odlaganja uređaja, stoga ova inicijativa nije samo odgovorna prema planeti, već i prema budućim generacijama. Takođe, kontinuirano radimo na unapređenju naših procesa kako bismo smanjili količinu otpada koji nastaje tokom distribucije i prometa naših proizvoda.

Planiramo proširenje naše mreže putem ulaska na nove tržišne segmente, aktivno unapređujući partnerske odnose sa ključnim akterima u industriji. Nastavićemo da ulažemo u poboljšanje efikasnosti, pouzdanosti i održivosti našeg lanca snabdevanja, fokusirajući se na izgradnju dugoročnih i međusobno korisnih odnosa sa partnerima, uključujući dobavljače, distributere, prodavače i udruženja, kako bismo osigurali stabilan rast i uspeh u budućnosti.

Možete li nam reći nešto više o svom profesionalnom putu i ključnim momentima koji su oblikovali vašu karijeru do sada?

Verujem da je ključni momenat u poslovnom pogledu bila odluka da deo studija i profesionalnog usavršavanja  završim u inostranstvu. To mi je značajno pomoglo da svoju karijeru nastavim u nekim od vodećih svetskih kompanija u svojim oblastima. Od njih bi izdvojio Regent kao kompaniju koja je jedan od lidera u oblasti Hospitality industrije i priliku da vodim timove koji su brojali i više hiljada zaposlenih. Ono što bih takođe istakao kao prednost rada u velikim sistemima je to što sam imao  priliku nebrojeno puta da vidim koliko je svaki član tima važan za konačni uspeh kompanije.

Verujem da uz dobro liderstvo, motivaciju i priliku za napredak, svaki član tima može dosegnuti svoj puni potencijal i doprineti konačnom uspehu kompanije. Zbog toga sam uveren da i u SALT Shop-u, kroz međusobno poštovanje, podršku i zajednički rad, možemo ostvariti izvanredne rezultate i graditi uspešne priče zajedno.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: Promo

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike