Dijeta za dugovečnost: Drži se pet dana, skida sedam kilograma, usporava starenje i diže imunitet

22.04.2021

09:17

5

Autor: Z. A.

I lako se drži

Unsplash

Svi bruje o sve popularnijem načinu mršavljenja, koji takođe pomaže ljudima da se osećaju srećnije, usporava starenje, jača imunitet i leči bezbroj bolesti. Najbolji deo: niskokalorični režim biljnog porekla zahteva dijetu od samo pet dana mesečno! Ovo su detalji o tzv. dugovečnoj dijeti.

– Naime, kod ove dijete masnoća nastavlja da se sagoreva nakon što se ljudi vrate svojoj uobičajenoj ishrani – potvrđuje dr Valter Longo sa Univerziteta Južne Kalifornije, koji je pristup stvorio na bazi 20 godina istraživanja.
Snažna usmena propaganda sada populariše ovaj plan ishrane.

Gajli King, voditeljka jutarnjeg programa na CBS-u, iskoristila ge je kako bi ušla u preusku haljinu. Blogeri se čude kako su u pet dana izgubili do sedam kilograma, a jedna baka iz Njujorka povremeno je koristila ovaj pristup da bi skinula zapanjujućih 118 kilograma. Rezultati i nauka su impresivni, a Dr Oz je ovaj režim nazvao „sledećom velikom stvari u gubitku kilograma!“

Longo kaže da je njegova strategija nadogradnja trenda isprekidanog posta.

Šta ga izdvaja?

Premda mnogi planovi posta ograničavaju unos hrane svakoga dana, Longov to ne čini. Umesto toga, dopušteno je oko 900 biljnih kalorija dnevno tokom pet uzastopnih dana u mesecu.
I to je to.
Njegova istraživanja otkrivaju da to ima znatno veće zdravstvene benefite od onih koje imate svakodnevnim postom, a opet je sigurno i održivije za većinu.

Longo dodaje da druge dijete „gotovo jednoglasno dovode do gubitka mišića“, što usporava metabolizam i dovodi do toga da vratimo kilograme; testovi pokazuju da njegov pristup štiti mišiće. „Većina onoga što izgubite je masnoća“, potvrđuje. Tako ćete na kraju biti vitkiji, čvršći i spremniji da ostanete takvi.

Takođe je uzbudljivo sledeće saznanje: ako su vam krvni pritisak ili šećer visoki kad počnete, Longova tehnika ih dokazano spušta. Ali ako slučajno imate nizak šećer ili krvni pritisak, ova ishrana održavaće brojke stabilnima ili će ih čak i povisiti. Povrh toga, oni koji imaju najviše kilograma, gubiće kilograme dvostruko brže od svih ostalih. U osnovi, dijeta pomaže vašem telu da krene u onom smeru u kom treba, kaže Longo. Evo kako…

Unsplash

Kako deluje dugovečna dijeta?

Ispostavilo se da nas uzimanje taman toliko hrane koja je bogata masnoćama na biljnoj bazi kako bismo se osećali siti prebacuje u posebno metaboličko stanje koje već dugo pomaže ljudima da napreduju u vremenima kada vlada nestašica hrane.

Kad koristite Longov petodnevni mini-post, upravo to se događa u tvom telu. Krenete u „režimu visokog sagorevanja masti“, koji ti omogućuje da se rešite što više uskladištene masti. A takođe počinjete sagorevati oštećene stare ćelije i tkiva.

Nakon pet dana nestalo je puno smeća. Tada, kad opet jedete, „telo radi na obnovi izgubljenog“. Na kraju imate vrlo moćne, potpuno nove ćelije, koje omogućuju vašem telu da radi sve bolje, od uklanjanja masnoće na stomaku do borbe protiv bolesti i čak jasnijeg razmišljanja. Longo dodaje: „Nijedna druga dijeta za koju znamo nije imala takav učinak!“

Pexels/ Syed Muhammad

Kako izgledaju obroci na ovoj dijeti?

Za dugovečnu dijetu jednostavno ciljate na 900 kalorija biljne hrane pet dana uzastopno, dobijajući oko polovine kalorija iz izvora masti poput orašastih plodova i maslinovog ulja. Mini-postovi se vrte oko svežih sokova, vege supe, avokada i kokosovog ulja.

Ovaj petodnevni pristup možete ponavljati jednom mesečno.

Doručak: tri četvrtine šoljice kuvanih ovsenih pahuljica s jednom kašikom marmelade s niskim udelom šećera i jednom porcijom masti na biljnoj bazi, poput jedne kašike kokosovog ulja ili 20 badema.

Ručak: pomešajte jedan narezan paradajz, četvrtinu avokada narezanog na kockice, tri kašike pasulja ili slanutka i dve kašičice maslinovog ulja, plus sirće, luk i začinsko bilje po ukusu.

Instalirajte našu IOS ili Android aplikaciju – 24sedam.rs

možda će vas i ova zanimati

Komentari (5)

Comments(5)

  1. Mima kaže:

    Vredi probati

    1. RADMILA kaže:

      Ovo je prihvatljivo i vredi probati,hvalaRadmila

  2. Suzana kaže:

    A sta za veceru ?

    1. Gordana kaže:

      Șta za večeru? Ili nema večere?

  3. Dragana kaže:

    Jel to svih 5 dana isto se jede i sta je sa vecerom?

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

Povezane vesti