Vespa: Kako se brend sa filmskog platna transformisao u biznis giganta

04.12.2023

15:54

0

"Duboko je italijanska, a ipak je globalno voljena; premium je, a ipak inkluzivna"

Vespa: Kako se brend sa filmskog platna transformisao u biznis giganta
Rim - Copyright 24sedam/Goran Sivački

Vespa, ikonski italijanski brend, ima tržišnu vrednost od 1,079 milijardi evra, izjavila je kompanija Interbrand u ponedeljak. 

To predstavlja porast od 19% u odnosu na prethodnu procenu brenda od 906 miliona evra koju je izvršila ova vodeća konsultantska kuća za brendove za 2021. godinu.

-Termin "ikonski" se prečesto koristi, ali zaista nema drugog načina da se definiše ovaj brend, rekao je Manfredi Rika, globalni šef za strategiju u Interbrandu.

- Vespa je brend sa tradicijom, a ipak se stalno razvija; duboko je italijanska, a ipak je globalno voljena; premium je, a ipak inkluzivna, dodao je on.

pixabay/fjaka
 

Dvotočkaš Pjađo grupe, koji se pojavio u filmskom klasikz iz 1953. godine "Praznik u Rimu" sa Odri Hepbern i Gregorijem Pekom, je brend koji je "poželjan i tražen, ali on takođe pokazuje da može osvojiti nove sfere izvan granica mobilnosti," rekao je Rika.

Profimedia
 

 

Bonus video

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike