Pet najvećih fitnes trendova koje nam je donela pandemija

16.04.2021

09:17 >> 08:46

0

Autor: Z. A.

Održavanje kondicije i zdravlja, kako u fizičkom, tako i u mentalnom smislu, nikada nije bilo od veće važnosti nego što je to sada za vreme pandemije

Pet najvećih fitnes trendova koje nam je donela pandemija
Pexels/ Nina Uhlíková

U proleće 2020. većina nas je poslata u svoje domove da radimo od kuće nakon što prvog seta ograničavanja kretanja. Smernice su navodile da bi ljudi trebalo da ostanu kod kuće kad god je to moguće i da izlaze van samo zbog aktivnosti kao što su kupovina osnovnih potrepština, odlazak na posao ako se to ne možete učiniti od kuće, odlazak kod lekara i zarad fizičke aktivnosti.

Kao rezultat toga, mnogi od nas pretvorili su dnevne i spavaće sobe u vlastite teretane kod kuće. Rezultat toga neki su od trendova koji su obeležili početak 2021. godine.

Hodanje

– Iako su treninzi kod kuće zabeležili rast popularnosti, isto se dogodilo i s hodanjem te planinarenjem. Za mnoge od nas vikendi bez većih druženja rezultirali su odlascima u prirodu, pešačenjem i planinarenjem po obližnjim obroncima, gorama i planinama.

Joga za oči

– Iako su mnogi od nas preko celoga dana vezani uz tehnologiju, što poslovno, što u slobodno vreme, servisi kao Netflix izuzetno su dobili na popularnosti za vreme koronavirus pandemije. Sve to rezultiralo je neprestanim gledanjem u ekrane, što je svakako povećalo pažnju na naprezanje očiju i simptome kao što su glavobolja te gubitak fokusa. Tu na red dolazi joga za oči, odnosno vežbe čiji je zadatak povećati fleksibilnost oka i dopustiti mu da se odmori.

Unsplash

Brze HIIT vežbe

– S obzirom na sve duži raspored radnih sati s kojima su se mnogi susreli, opet zbog pandemije, nije čudno da su mnogi rešenje za vežbanje pronašli u nešto kraćim vežbama nego inače. Tu na snagu dolaze kratke HIIT vežbe, od 15 do 20 minuta koje će pokrenuti telo i ojačati ga, a sve za kratko vreme. Neke od najpopularnijih su one koje traju čak i manje od osam minuta, a obično su sačinjene od kratkih setova čučnjeva, trčanja u mestu, penjača, planka i džamping džeka.

Everesting

– Iako se možda nećete moći popeti na Everest 2021. godine zbog ograničenih putovanja i svih drugih razloga koji nas odbijaju od pomenutog podviga, to nije zaustavilo ljude koji to virtuelno pokušavaju napraviti na biciklu. Tokom lockdowna, zaljubljenici u biciklizam krenuli su svojim biciklima kako bi učestvovali u onome što je poznato kao „Everesting“ – trci koja uključuje penjanje na 8.848 metara visine Mont Everesta. Dakle, cilj jeste da odvezete isti broj kilometara kao da se nalaziš na pravom Mont Everestu, gore-dole uz obližnju goru ili planinu. Naravno, ako vam to nije dostupno, zadovoljiće i isti broj kilometara na sobnom biciklu.

Pexels

Online vežbe

– Iako su teretane i dalje zatvorene, u pojedinim delovima države zbog koronavirusa, uvek postoji online opcija. Svakog dana putem raznih aplikacija, programa ili jednostavno putem YouTubea možete gledati i raditi razne vežbe i isprobavati drugačije vrste sportova. Jednog dana probajte balet za početnike, drugog dana jogu, treće kardio-vežbe i tako ostvarite zanimljiv rezime.

Zaključak – Nije važno koju vrstu vežbe odaberete, bitno jest samo da se krećete, pogotovo ako se bavite sedećim poslom. Izaberite jednu i krenite već sutra!

možda će vas i ovo zanimati

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi