Sony patentirao sistem za prilagođavanje težine igre u realnom vremenu na osnovu veštine korisnika (VIDEO)

20.12.2023

18:23

0

Autor: K. O.

Inovativni pristup pruža impresivnije i personalizovanije iskustvo igranja

Sony patentirao sistem za prilagođavanje težine igre u realnom vremenu na osnovu veštine korisnika (VIDEO)
Ilustracija - Copyright Profimedia

Sony je nedavno dobio patent za sistem koji bi mogao da promeni način na koji igrači doživljavaju poteškoće u igrama. Patent pod nazivom „Adaptivna kalibracija poteškoća za aktivnosti zasnovane na veštinama u virtuelnim okruženjima“ opisuje sistem koji dinamički prilagođava težinu igre u zavisnosti od toga koliko dobro korisnik igra. Ovaj inovativni pristup bi mogao da pruži impresivnije i personalizovanije iskustvo igranja.

Sistem je dizajniran da organski simulira poteškoće, osiguravajući da igrač koji je slab u određenom aspektu igre neće doživeti iznenadni porast poteškoća. Sistem funkcioniše tako što procenjuje prikupljene podatke kako bi identifikovao da li nivo performansi korisnika u igrici odgovara očekivanom nivou performansi.

Ako performanse korisnika ne zadovoljavaju očekivani nivo, parametri koji menjaju težinu igre mogu se automatski prilagoditi. To može značiti promenu karakteristika koje se odnose na brzinu kretanja, snagu karaktera, broj neprijatelja, poteškoće u neprijateljskoj veštačkoj inteligenciji i još mnogo toga.

Ovaj pristup kalibraciji težine nije sasvim nov, pošto nekoliko naslova već koristi sličan sistem. Međutim, Sonijev patent ima za cilj da nadogradi metodu i obezbedi je, potencijalno postavljajući novi standard za adaptivne poteškoće u igrama.

Patent se takođe bavi pitanjem neuravnoteženih neprijatelja i izazovima u trenutnim igrama. Tvrdi se da se igrači mogu susresti sa skupom neprijatelja koje je previše lako pobediti, ili obrnuto, naći se protiv posebno izazovnog protivnika. Predloženi sistem ima za cilj da ove susrete učini uravnoteženijima i u skladu sa nivoom veštine igrača.

Sonijeva tehnologija ne bi koristila opšti nivo težine, tako da je moguće da bi tehnologija mogla još dublje da kopa u igračke veštine kako bi utvrdila koje su tačno njihove prednosti i slabosti. Na primer, neki igrači mogu pogrešiti u sudarima, ali se ističu u borbi – specifični elementi koje igra može da prepozna i pozabavi.

Profimedia
 

Patent napominje da će tehnologija kontinuirano razvijati svoj pristup dok igrač vremenom usavršava svoje veštine, prenosi TrendyDigest.

BONUS VIDEO:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike