aktuelno

Influenseri poludeli za najnovijim Adidas patikama, ali ima i onih koji su zgroženi: Ako ovo zoveš modom, treba ti terapija (FOTO)

06.12.2024

10:57

0

Autor: V. I.

Patike koje su u prodaji manje od dve nedelje već su uveliko rasprodate

Influenseri poludeli za najnovijim Adidas patikama, ali ima i onih koji su zgroženi: Ako ovo zoveš modom, treba ti terapija (FOTO)
Copyright Profimedia

Tokom septembarske Milanske nedelje mode, Bit Karlson je sa svojom modnom etiketom AVAVAV debitovala u opsežnoj saradnji sa nemačkim gigantom Adidas. Oni su predstavili revolucionarnu kolekciju koja je uzdrmala modni svet.

Glavni akcenat kolekcije bile su inovativne Superstar patike s odvojivim gumenim prstima, nazvanim "superprsti," koje su momentalno postale tema rasprava na društvenim mrežama. Cena ovih neobičnih patika iznosi 250 evra, a pojedine veličine su već rasprodate.

Četiri prsta i ironija mode

Dizajn ovih patika inspirisan je prepoznatljivim "motivom četiri prsta" brenda AVAVAV, koji se ranije pojavljivao na njihovim rukavicama, kapama i obući. Stiliski, ovaj koncept podseća i na kultne Tabi cipele brenda Maison Margiela, ali sa jedinstvenim AVAVAV pečatom.

Kreativna direktorka i vlasnica brenda opisala je saradnju sa Adidasom kao ostvarenje snova i naglasila da je ceo proces bio prepun zabave i ironije. "Ironično je koliko ozbiljno shvatamo sport i modu, ali upravo ta ozbiljnost čini ovu saradnju osvežavajućom i zabavnom", izjavila je Karlsonova.

 

 

Modna podela: Vizija ili preterivanje?

Reakcije publike bile su polarizovane. Dok su jedni hvalili dizajn kao smeo i inovativan, drugi su ga smatrali ružnim ili čak vanzemaljskim. Društvene mreže bile su preplavljene komentarima poput: "Šta fali običnim cipelama?" i "Ako ovo zoveš modom, treba ti terapija". Ipak, kontroverza je samo dodatno povećala interesovanje za kolekciju.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Avavav (@avavav)

 

Pista kao scena za performans

AVAVAV je poznat po eksperimentalnom pristupu modi, pa ni najava ovih patika nije bila izuzetak. U susret lansiranju kolekcije, brend je kreirao i kampanju pod nazivom "Najgora igra koju ste ikada videli", gde su modeli u AVAVAV x Adidas odeći igrali urnebesno lošu fudbalsku utakmicu, dodatno naglašavajući ironični ton cele saradnje.

 

 

Prodaja tek počela, a već sve rasprodato

Kolekcija AVAVAV x Adidas Originals je dostupna od 21. novembra u Adidas prodavnicama i online. Bez obzira na polarizovane reakcije, jedno je sigurno – ova saradnja redefiniše granice mode i postavlja pitanja o tome šta zaista znači biti inovativan u današnjem svetu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike