Ne postoji osoba koja ne zna za ovaj logo: Tajna trajanja brenda Luj Viton koji postoji već 170 godina

09.04.2024

12:51

0

Autor: V. I.

Svaka osoba koja drži do trendova ima bar nešto iz ove luksuzne modne kuće

Ne postoji osoba koja ne zna za ovaj logo: Tajna trajanja brenda Luj Viton koji postoji već 170 godina
Copyright Profimedia

Brend Luj Viton (Louis Vuitton), simbol luksuza i sofisticiranosti, ime je koje odzvanja svetskom modnom industrijom već decenijama, tako da je sve ljubitelje mode oduševila informacija predsednika Aleksandra Vučića da možemo očekivati da će čuvena francuska kompanija doći i u Srbjiu.

Osnovan 1854. godine u Parizu, brend je prvobitno bio poznat po izradi visokokvalitetnih putnih kofera i torbi, postavljajući temelje za ono što će postati jedan od najprestižnijih modnih brendova na planeti. Danas, Luj Viton proizvodi sve, od odeće, obuće, dodataka, do luksuznih kožnih proizvoda, satova i nakita, pa čak i nameštaja poput dvoseda od 65.000 dolara, čuvajući svoj status simbola statusa i raskoši.

Profimedia
 

Kako je sve počelo

Francuz Luj Viton (1821-1892), francuski proizvođač kutija i preduzetnik, osnovao je svoj istoimeni brend luksuznih kofera i prtljaga 1854. Tokom svog života, Viton je predstavio brojne inovacije u svojoj branši da bi kasnije prerastao u jednu od najvrednijih i najpriznatijih modnih kuća na svetu. 

Po čemu je poznat?

Luj Viton je najpoznatiji po svojim luksuznim kožnim proizvodima, posebno po torbama i koferima koji nose prepoznatljivi LV logotip. Ovaj dizajn, uveden 1896. godine, trebalo je da spreči falsifikovanje, što je već tada bilo veliko pitanje za brend jer spada u jedan od najkopiranijih na svetu, mada postoj i trik da razlikujete falsifikat o originala. Zanimljivo je da se od 19. veka do danas, putne torbe ovog brenda prave ručno.

Profimedia
 

Interesantne činjenice

Personalizovani proizvodi: Luj Viton nudi uslugu prilagođavanja koja omogućava kupcima da personalizuju svoje proizvode monogramima i bojama po izboru.
Inovacija u dizajnu: Brend je poznat po svojim inovativnim dizajnima, uključujući korišćenje neobičnih materijala i saradnje sa umetnicima i dizajnerima, kao što su Džef Kons, Takaši Murakami, i Verdžil Ablo koji jebio umetnički direktor ove kuće sve do svoje iznenadne smrti u 42. godini. Njega je zamenio pevač Farel Vilijams.
Ekologija: Luj Viton se obavezao na održivost, koristeći solarne panele i druge ekološki prihvatljive prakse u svojim proizvodnim pogonima.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Andy Dixon (@andy.dxn)

 

Zaštitna lica

Zaštitna lica ove luksuzne kuće često su svetski poznate ličnosti i modeli, uključujući Mišel Vilijams, Dženifer Lopez, Madonu, Anđelinu Džoli, Žizel Bindšen, a nedavno, Emu Ston i Alisiju Vikander, koji su predstavljali brend u različitim kampanjama. Pre par godina se u kampanji za 2021. pojavila i princeza Marija Olimpija od Grčke i Danske.

Poslednja imenovana ambasadorka brenda je Serša Ronan. Ona se pridružila ranije imenovanim ambasadorima kao što su južnokorejski bend RIIZE, Zendeja, Feliks iz "Stray Kidsa" i J-Hope iz BTS-a.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Irish Tatler (@irishtatler)

 

Najskuplje stvari

Među najskupljim proizvodima brenda Lujviton su prilagođene torbe, putni koferi i ekskluzivni komadi prtljaga koji mogu koštati desetine hiljada dolara. Jedan od najskupljih proizvoda ikada prodatih je Urban Satchel napravljen od visokokvalitetne italijanske kože, ali i recikliranih flaša za vodu, cigareta i omota od žvakaće gume, što je čini zanimljivom mešavinom tekstila. Pričalo se da su ikone poput Ane Vintur i Viktorije Bekam htele da je kupe, a Ešli Olsen je potpisala višemilionski ugovor o reklamiranje torbe u magazinu Vogue. Sa ogromnih 150.000 dolara ova torba je na vrhu liste kao najskuplja Luj Viton torba ikada prodata.

 

 

Ko voli da ga nosi

Brend LV je omiljen među poznatim ličnostima, modnim influenserima i ljubiteljima luksuza širom sveta. Njegove torbe, odeća i dodaci redovno se pojavljuju na crvenim tepisima, u modnim časopisima i na društvenim mrežama poznatih osoba. Kod nas poznate ličnosti s estrade, poput Jelene Karleuše često nose kofere ovog brenda na svojim putovanjima.

Koliko ima radnji

Luj Vuton ima više od 460 radnji širom sveta, sa flagship prodavnicama u velikim gradovima kao što su Pariz, London, Njujork, i Tokio.

Zanimljivosti

Zaključavanje kofera: Žorž Viton, sin osnivača, izumeo je revolucionarni zaključavajući mehanizam za putne kofere 1886. godine, koji je bio praktično neprobojan za lopove tog doba.
Kofer za čaj: Među najneobičnijim prilagođenim predmetima koje je LV ikada napravio jeste putni kofer dizajniran specijalno za nošenje seta za čaj.
Luksuzni smeštaj: Godine 2020. Luj Viton je otvorio svoj prvi restoran i kafe u svojoj prodavnici Osaka Midosuji, proširujući svoj brend izvan modnog i luksuznog sveta.

 

 

Brend Luj Viton nastavlja da bude sinonim za luksuz, inovaciju i ekskluzivitet, privlačeći nove generacije ljubitelja mode svojim bezvremenskim dizajnom i nepogrešivim kvalitetom i malo je reći da se radujemo što će za koju godinu doći i kod nas.

Bonus video:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike