U Beograd se vratio „stari“ Sajam automobila, a na Motopassion i Kavasaki (FOTO/VIDEO)

21.03.2023

20:35

0

Autor: G.M.Š.

Ovogodišnja smotra automobila i motocikala u srpskoj prestonici neće biti „pokazna“ i „električna“ kao prošle godine, već će Sajam automobila i Sajam motocikala biti „pravi“, odnosno prodajni

U Beograd se vratio „stari“ Sajam automobila, a na Motopassion i Kavasaki (FOTO/VIDEO)
Kavasaki - Copyright 24sedam/Katarina Mihajlović

Dugo očekivani „normalan“ Sajam automobila, kao i Sajam motocikala, sutra zvanično otvaraju vrata i to će biti prva prava sajamska priredba na dva i četiri točka nakon pauze zbog korone.

Sajma automobila je bilo i prošle godine ali je to, zbog poznatih problema u autoindustriji, bilo više kao pokazna vežba električnih automobila, i generalno „elektromobilnosti“, nego praznik automobila na kakav smo u Beogradu navikli decenijama unazad.

A najavu šta ćemo sve videti ove godine, od sutra do utorka 28. marta na Beogradskom sajmu, 24sedam počinje od jedne svojevrsne premijere i to ne iz automobilskog nego moto sveta. Posle četiri godine pauze na velika vrata u Beograd i Srbiju vraća se jedno legendarno ime – Kavasaki (Kawasaki).

Kompanija „Trio Motors“ postala je uvoznik, distributer i serviser za Beograd i Srbiju (osim tržišta Vojvodine), vozila čuvene firme iz Japana, globalno znane po najbržim serijskim motociklima na svetu.

- Zastupamo „Subaru“ kod automobila i „Isuzu“ kod komercijalnih vozila a ove godine ulazimo i u sve na dva točka. Odlučili smo se za „Kavasaki“, jer bavimo se samo kvalitetnim stvarima, a znamo da „Made in Japan“ znači kvalitet, da Japanci drže do tradicije i svoje reči i čast nam je što smo to uspeli da dobijemo – kaže za 24sedam Živko Marković izvršni direktor „Trio Motorsa“.

 

24sedam/Katarina Mihajlović
Živko Marković, Trio Motors

 

Ovim povodom pred samo zvanično otvaranje Sajma, na "Press day-u", štand je posetila delegacija Ambasade Japana i Japanske poslovne alijanse JBAS.

"Trio Motors" će prodavati čitavu paletu proizvoda „Kavasakija“, od motocikala, preko   
motornih sanki i ski-džetova (akva-džetova) do kros motora, ali će ljubiteljima „zujalica“ na sajmu među 11 izloženih novih modela dah svakako stati kod modela „ninja ZX-10R“ a onih koji više vole uživanje u vožnji sa pogledom neki od modela iz „adventure“ serije „versys 650“ i „1000 SE“.

Na Motopassion je svoje mesto našlo 60 izlagača, sa više od 40 brendova motocikala, kvadova i skutera i velikim brojem brendova moto-opreme.

Noviteti i kod automobila ali i loše vesti za sajamske kupce

Ovogodišnji Međunarodni salon automobila okupio je 250 izlagača sa 33 automobilska i sedam brendova lakih privrednih vozila a više od 40 premijera.

Na Sajmu automobila u Hali 3 nalaze se premijum brendovi od „Mercedes“ i „Majbaha“ do „Maseratija“, „Audija i „Poršea“, dok su u centralnoj Hali 1 perjanice „Folksvagena“, „Renoa“, „Tojote“, „Honde“, „Fijata“, „Škode“...

Motocikli i oprema sa Motopassion se pod sajamskim kupolama nalaze u Hali 4, laka privredna vozila u Hali 3A, a prateća automobilska oprema u halama 2 i 1A.

Premijerno će, ili kao noviteti na srpskom tržištu, biti prikazani „Audijevi“ modeli „Q8 e-tron“ i „RS3“, „BMW-ovi“ modeli „X1“, „iX1“, „X5“, „series 7 – i7“, „M4 CSL“; „Hjundai“ će pokazati „ijonik 6“; „Džip“ prvi električni model novi „avendžer“, „Mercedes“ svoje „EQS SUV“ i „GLC2", „“Reno“ svoj „austral“ a „Škoda“ svoja vozila sa najsnažnijim pogonskim sistemom „enijak RS“, dok će „Dačija“ pokazati redizajn svih svojih modela, među kojima i „džogera“ čija hibridna verzija stiže ove godine…

Ljubitelji automobila će svakako uživati u ovim dobrim vestima ali za kupce tu je i jedna loša vest. Naime, na Sajmu ove godine nema poznatog sajamskog popusta.

Koordinator projekta Sajma automobila, Zoran Lupšić, je na konferenciji pred manifestaciju objasnio da je to ove godine neće biti velikih lagera za brzu isporuku vozila i da će izostati popusti jer politiku cena "diktira odnos ponude i tražnje" a ponuda i dalje zbog još neraščišćenih problema iz 2022. i dalje kaska za tražnjom.

Živko Marković za 24sedam dodaje da popusta glavnom neman i kod motocikala, ali da ni manja cena ne treba da bude jedina beneficija koju kupac može da dobije.

- Bitno je da Sajma ima, za razliku od Ženeve ili Frankfurta, gde se stalno odlaže. Što se tiče popusta, klijent očekuje da nešto dobije na sajmu. Nešto će svako dobiti, ali to ne mora da bude niža cena. Ima raznih beneficija u paketu i samo od sposobnosti prodavca zavisi da li može da stvori vin-vin situaciju i za sebe i za kupca – kaže Marković.

Razgledanje automobila ali i dodatna zabava

Pored izloženih modela na sajmu će posetiocima biti dostupan širok spektar informativnih, edukativno-obrazovnih, zabavnih, takmičarskih i nagradnih sadržaja – od „Family day-a“ 24. marta, preko izbora za „Mis Salona automobila“ iste večeri do relija oldtajmera „Memorijal princa Tomislava Karađorđevića“ u subotu 25. marta.

Tokom sajma, biće proglašen i „automobil godine“ u izboru Asocijacije automobilskih novinara Srbije, kao i najbolji EKO automobil i najbolji PR menadžer.

Radno vreme Salona automobila i sajma „Motopassion“ je od 10 do 20 časova. Cena pojedinačne ulaznice 450 dinara, grupne 350, za organizovane posete studenata i đaka 250 dinara. Cena porodične karte je 1.000 dinara.

Cena parkinga u krugu Sajma 150 din po satu, maksimalno 750 dinara po danu.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike