Korisnici Mobi banke u panici, nisu mogli da podignu novac, u međuvremenu oglasila se banka!

02.08.2022

09:48

0

Autor: 24sedam

Klijenti nisu mogli da podignu novac sa bankomata, nije radila ni aplikacija...

Korisnici Mobi banke u panici, nisu mogli da podignu novac, u međuvremenu oglasila se banka!
mobi banka copy - Copyright Pexel/printscreen/Mobibanka

Klijenti Mobi banke od juče ne mogu da dođu do svog novca, a o tome su se požalili na društvenim mrežama. Naime, kako su naveli pojedini korisnici, mobilna aplikacija od juče nije dostupna, internet stranica je takođe van funkcije, niko se ne javlja na pozive, a korisnici na svojim računima nemaju novac iako su im 1. avgusta uplaćene plate.

Zbog svega toga, jutros su se nezadovoljni klijenti okupili ispred jedine filijale ove banke na Novom Beogradu koja je bila zatvorena. Kako navode na Tviteru, ali i pišu pojedini mediji, ljudi ispred filijale mole za svoj novac, neki plaču jer ne mogu da dođu do svoje ušteđevine, zovu advokate...

 

Nakon nekoliko sati, kako je objavio jedan od korisnika na Tviteru, pojedine klijente su pustili u filijalu i isplatili im novac.

U međuvremenu se oglasila i sama banka. Kako su rekli za 24sedam, imali su problem u radu  informacionog sistema, a IT prekid će biti otklonjen danas do 14 časova.

- Usled mesečnih obračuna i obrada, Mobi banka je imala poteškoća u radu informacionog sistema. Poteškoće su se odrazile na usporenost rada aplikacija, otežano plaćanje karticama, kao i uplate i isplate na bankomatima. Novac nijednog klijenta nije ni na jedan način ugrožen IT poteškoćama. Najiskrenije se izvinjavamo našim korisnicima jer nisu u mogućnosti da raspolažu svojim sredstvima brzo, efikasno i lako kao što su navikli - naglasili su u saopštenju banke.

Oni očekuju, kako dodaju, da će se do 14 časova uspostaviti sve funkcionalnosti banke.

- Problem je nastao kada smo zbog povećane aktivnosti klijenata i broja transakcija tokom noći inciirali optimizaciju naše core baze. Nažalost, proces se nije okončao u očekivanom vremenu i jutros su se ponovile poteškoće u radu aplikacija i plaćanju platnim karticama. Podizanje sredstva na bankomatima Mobi Banke u dinarima odvija se neometano, dok podizanje evra nije trenutno dostupno - ističu u Mobi banci.

Takođe, oni su istakli da je tokom jučerašnjeg dana, u periodu od 12 časova do 15 časova, došlo do nedostupnosti mobilne i veb aplikacije, a od 16 časova uspostavljen je stabilan sistem.

- Najveći deo zarada proknjižen je u večernjim satima, a transakcije od juče i danas biće realizovane u potpunosti - naveli su u banci.

NBS: Ako korisnik pretrpi posledice može podneti pritužbu

Povodom problema u radu Mobi banke, oglasila se i Narodna banka Srbije. Kako su rekli, usled tehničkih problema kod Mobi banke ad Beograd je 1.8.2022. godine zabeležen otežan pristup pojedinim uslugama koje su uticale na rad bankomata i na rad mobilne aplikacije, a navedeni problemi su delimično nastavljeni i 2.8.2022. godine.

- Narodna banka Srbije ističe da je u stalnoj komunikaciji sa predstavnicima Mobi banke, koja intenzivno radi na rešavanju nastalog problema, kao i da klijenti Mobi banke nemaju razloga za brigu, imajući u vidu da Mobi banka posluje stabilno, a da su navedeni problemi tehničke prirode koji će u najkraćem roku biti otklonjeni. Svaki korisnik usluga banke koji eventualno pretrpi bilo kakve materijalne posledice usled ove situacije može da se obrati prigovorom banci, a nakon toga i pritužbom Narodnoj banci Srbije - naveli su u NBS.

U svakom slučaju, kako kažu, NBS će proveriti uzrok nastanka ovih tehničkih problema, i ako utvrdi da su rezultat bilo kakve nepravilnosti banke u pogledu poštovanja propisa i standarda upravljanja informacionim sistemom banke, preduzeti prema banci mere propisane zakonom.

BONUS VIDEO:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike