Objavljeni vodiči za izvoz voća i povrća na tržišta SAD, Bliskog istoka i nordijskog regiona

09.02.2023

09:23

0

Autor: 24sedam

Vodiči su objavljeni u okviru projekta "Podrška diverzifikaciji izvoza poljoprivrednog i prehrambenog sektora Zapadnog Balkana i Istočne Evrope" koji realizuju UN FAO i EBRD

Objavljeni vodiči za izvoz voća i povrća na tržišta SAD, Bliskog istoka i nordijskog regiona
Uputstva za izvoz voća i povrća na strana tržišta - Copyright 24sedam/Promo/UN FAO

U okviru projekta "Podrška diverzifikaciji izvoza poljoprivrednog i prehrambenog sektora Zapadnog Balkana i Istočne Evrope" koji realizuju Organizacija za hranu i poljoprivredu Ujedinjenih nacija (FAO) i Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD), organizovana je serija besplatnih vebinara za proizvođače i izvoznike svežeg, smrznutog i prerađenog voća i povrća iz Srbije i regiona, saopštava UN FAO.

Sa ciljem daljeg jačanja konkurentnosti našeg poljoprivrednog i prehrambenog sektora, kroz dodatno informisanje i edukaciju naših proizvođača i izvoznika o mogućnostima i efikasnom plasmanu lokalnih proizvoda na značajnim i rastućim inostranim tržištima, objavljena su tri detaljna elektronska vodiča za izvoz voća i povrća na veb sajtu Razvojne agencije Srbije.

24sedam/Promo/UN FAO
 

To su: Vodič za izvoz svežeg, smrznutog i prerađenog voća i povrća na tržište Sjedinjenih Američkih Država; Vodič za izvoz svežeg voća i povrća na tržište Bliskog istoka (Ujedinjeni Arapski Emirati i Saudijska Arabija) i Vodič za izvoz svežeg, smrznutog i prerađenog voća i povrća na tržište nordijskog regiona (Švedska, Norveška, Finska i Danska).

Odabrana tržišta imaju veliki potencijal za uvoz voća i povrća, ali su istovremeno izuzetno zahtevna, zbog čega je neophodno da kompanije budu dobro pripremljene i spremne da isporuče proizvode visokog kvaliteta, ispunjavajući, pri tome, neophodne standarde za plasman proizvoda u maloprodajne lance, koji su specifični za svaku zemlju.

Takođe, praćenje trendova na tržištu, postojanje funkcionalne, moderne i atraktivne ambalaže proizvoda, poznavanje procedura za ulazak u kanale distribucije i načina pregovaranja glavni su preduslovi koje kompanije moraju da ispune prilikom plasmana.

Svaki vodič sadrži detaljnu analizu posmatranog tržišta, sa specifičnim trendovima u pogledu tražnje za voćem i povrćem i opisom očekivanja i ponašanja potrošača na tom tržištu, značajnim za adekvatan dizajn pakovanja, kreiranje marketinških kampanja i plasman ponude.

U vodičima je prikazana regulativa, kao i procedure za uvoz voća i povrća na svako tržište uz specifikaciju raspoloživih distributivnih kanala (uvoznici/distributeri, maloprodaja, HoReCa, onlajn prodaja) i značajnih sajmova, konferencija i publikacija. 

BONUS VIDEO:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike