Modna kuća „Balensijaga“ prešla granice zdravog razuma, pa se sad izvinjava zbog promocije sado-mazo medvedića za devojčice (FOTO)

24.11.2022

13:42

0

Autor: Z. A.

Modna kuća je ovoga puta prešla sve granice

Modna kuća „Balensijaga“ prešla granice zdravog razuma, pa se sad izvinjava zbog promocije sado-mazo medvedića za devojčice (FOTO)
Copyright Pexels

Modna kuća „Balensijaga“ ponovo podigla buru u javnosti - ali ovoga puta povredila je i uvredila najmlađe.

Ovaj luksuzni španski brend često je na meti kritika jer obožava da provocira javnost apsurdnim modnim komadima i bizarnim revijama, ali sada su prešli granicu zdravog razuma.

Naime, brend je nedavno plasirao novu reklamnu kampanju čija su zvezda deca, ali umesto simpatičnih prizora, slatkiša i plišanih igračaka, javnost se suočila sa krajnje neprimerenim aluzijama.

Fotografije su obojene određenom BDSM estetikom, odnosno deca na njima nose plišane torbe u obliku medvedića koji na sebi imaju kaiševe karakteristične za sado-mazo svet.

A nakon što su mnogi kritikovali sado-mazo medvediće koje drže male devojčice fotografije su uklonjene sa interneta.

Modna kuća je objavila izvinjenje preko Instagrama za „uznemirujuć” i „neodobren” sadržaj, kao i da ne podržavaju nikakvu vrstu zlostavljanja i da se zalažu za bezebednost i zdravlje dece.

Ova kampanja je uznemirila javnost i izazvala mnogobrojne rekcije. Mnogi se oglašavaju na društvenim mrežama. Neki smatraju da nije moguće da se kampanja tako velikog brenda objavi bez prethodne provere i odobrenja, dok drugi govore da izvinjenje preko Instagram storija ne može biti dovoljno za ovakav „propust“.

Pored samih fotografija sa snimanja, koje uključuju decu koja drže plišane medvediće u kožnoj opremi i sa lancima, mnogi su skrenuli pažnju i na raniju kampanju sa „adidasom”, gde su se na fotografiji videli papiri na stolu, za koje su Tviter korisnici su ustanovili da je u pitanju dokument Vrhovnog suda SAD o dečjoj pornografiji. Ovo dovodi u pitanje „Balensijagine“ tvrdnje da su ove sadašnje objave bile neodobrene i neplanirane.

Jedan korisnik je povezao knjigu u pozadini jedne od „Balensijaginih“ Instagram objava sa ovim skandalom, takođe uklonjenih. Knjiga je o belgijskom umetniku Mikelu Boremansu, koji je poznat po nadrealnim prikazima. Postoji nekoliko slika ovog umetnika koje prikazuju decu u morbidnim situacijama. Iako je u pitanju metaforički opis i satiričan kontrast zla i nevinog, lako je napraviti vezu sa ekspolatacijom dece u ovoj kampanji.

Mnogi povezuju „Balensijagin” odlazak sa Tvitera u oktobru ove godine sa ovim skandalom, smatrajući da je napuštanje bilo unapred smišljeno zbog planirane kontroverze koju će ovakva kampanja doneti. Korisnici dodaju da je licemerno od modne kuće da odbaci Kanje Vesta zbog uvredljivih komentara, a da sami promovišu veoma opasne teme.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Diet Prada ™ (@diet_prada)

„Balencijaga“ je u sredu uklonila sve objave sa Instagrama.

„Kering“, kompanija koja je vlasnik ovag modnog brenda, još se nije javno oglasila. Ljudi na društvenim mrežama pozivaju poznate ambasadore ovog brenda, poput Kim Kardašijan, da se oglase i obustave saradnju.


Bonus video:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti