aktuelno

Posle krmače i kese iz supermarketa, „Balensijaga“ ima torbe inspirisane kesama za đubre - od 1.800 dolara, a internet se krsti (FOTO)

04.08.2022

16:54

0

Autor: Z. A.

Mnog misle da je posredi društveni eksperiment

Posle krmače i kese iz supermarketa, „Balensijaga“ ima torbe inspirisane kesama za đubre - od 1.800 dolara, a internet se krsti (FOTO)
pexels-cottonbro-9246480 - Copyright Pexels

Luksuzna španska modna kuća „Balencijaga“ predstavila je svoju kolekciju za zimu 2022, a ona uključuje najskuplju „kesu za đubre“ koju ćete sada i ikada naći na tržištu.

Naime, modna kuća „Balensijaga“ opet šokira svojim proizvodom i reč je o torbi inspirisanoj kesom za smeće, koja košta 1.790 dolara (preko 200.000 dinara).

Ove tašne su i nazvane „kese za smeće“, a brend „Highsnobiety” podelio je informacije o „Balencijaginom“ luksuznom „Trash Pouch” u sada viralnoj objavi na Instagramu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by HIGHSNOBIETY (@highsnobiety)

Reakcija interneta podseća na kontroverze oko „Diorovog“ kompleta za baštu od 8.700 dolara i štapića za jelo „Louis Vuitton“ od 1.640 dolara početkom godine.

Zapravo ljudi na internetu pitaju se da li je na delu društveni eksperiment ili se jednostavno brnd smeje ili ruga masi i potrošačkom društvu.

„Torba za smeće“ prvi put se pojavila kada je kreativni direktor „Balencijage“ Demna Gvasalija u martu predstavio svoju kolekciju za jesen/zimu 2022. Dostupna je u crnoj, plavoj i beloj boji, a i na zvaničnom sajtu brenda proizvod je inspirisan vrećom za smeće.

 

O ovom aksesoaru Demna Gvasalija izjavio je za Women's Wear Daily:

- Nisam mogao da propustim priliku da napravim najskuplju kesu za smeće na svetu jer ko ne voli modni skanda?

Posle krmače i kese iz supermarketa, „Balensijaga“ ima torbe inspirisane kesama za đubre - od 1.800 dolara, a internet se krsti (FOTO)Printscreen: YouTube/Balenciaga
 
Posle krmače i kese iz supermarketa, „Balensijaga“ ima torbe inspirisane kesama za đubre - od 1.800 dolara, a internet se krsti (FOTO)Pexels
 

Podsetimo, kreativni direktor brenda je do sada inspiraciju za svoj akeseoar imau u tzv. krmači, kesi iz supermarketa, a uspeo je da proda iznošene, raspale, smrdljive patike po paprenoj ceni.


Bonus video:

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike