20 niche parfema za koje morate da znate

17.09.2020

22:42 >> 08:47

1

Sa njima dobijate dašak ekskluzivnosti i pristup višoj klasi

20 niche parfema za koje morate da znate
Copyright Profimedia

Miris je važna stavka vašeg identiteta. U prostoriju stiže pre vas, ali i ostaje neko vreme pošto ste je napustili. Komunicira sa okolinom više nego vaša garderoba. Znajući ovo, modni brendovi maltene svakodnevno izbacuju nove parfeme i mirisne note, angažujući svetske zvezde i manekene, ulažući basnoslovne sume u reklame. A da li ste čuli za niche parfeme?

Pre nego što su postojali D&G Light Blue, Versace Dreamer ili već neki koji i sami koristite, postojali su eksperti koji prave parfeme, mešajući mirisne esencije i stvarajući mirisnu magiju daleko od sveta slavnih brendova.

Oni vam nude eksluzivnost koju vam mejnstrim parfemi nikada neće doneti. Niche parfemi su nekonvencionalni i jedinstveni i ne možete ih osetiti ni na jednoj drugoj osobi na ulici (što nije slučaj sa najpoznatijim dizajnerskim parfemima). Oni nude individualnost, višu klasu, vrhunske sastojke i ekskluzivnost.

Zato vam sada donosimo listu od 20 najboljih niche parfema.

  • Annick Goutale (cena 110 – 310 dolara)
  • Radi u okviru French Hight Perfumery i jedna je od nekoliko kuća koja ima sopstvene parfeme. Drže se kvaliteta i autentičnosti, a ima sve, od mirisa do pakovanja, ekskluzivno u Francuskoj, zapošljavajući eksperte koji sve izrađuju ručno. Annick Goutal je među pet najboljih parfemskih brendova.

  • Arquiste (cena 165-185 dolara)
  • Osnivač ga je meksički arhitekta Carlos Huber koj je bio dizajner enterijera za Polo Ralph Lauren. Preselio se u Njujork i potom osvojio brojna priznanja poput Top 5 proizvođača parfema koji ne dolaze iz Amerike.

  • Byredo (cena 110-220 dolara)
  • Švedska parfemska kuća koja pravi jedinstvenu kulturnu fuziju za daškom Južne Azije. Osnivač Ben Gorham, polu Kanađanin, pola Indijac, napravio je drugačiji parfem koji povezuje istok i zapad. Ovaj parfem u osnovi ima materijale koji dolaze iz svih krajeva sveta, ali su svi proizvodi ručno napravljeni u Švedskoj.

  • CB I Hate Perfume (cena 80 do 210 dolara)
  • CB, skraćeno od Christopher Brosius, bio je nekada taksi vozač, a naziv I hate perfume jer su neke njegove mušterije užasno mirisale. Pomešavši ljutnju i entuzijazam, napravio je manifest u kom je parfem „najvažniji odraz stila.“

  • Cire Trudon (cena 190)
  • Ovaj parfem nas vraća u 17. vek i to na dvorove Francuske. Trudon je čuvena firma koja još od 1643. godine snadbeva svećama dvorove , Luja 14, Marije Antoanete, Napoleona… Parfem je nastao u saradnji sa firmom Undercover.

  • Clive Christian (cena 310 do 215.000 dolara)
  • Ovo je najskuplji parfem na svetu i ušao je u Ginisovu knjigu rekorda. Bočica je od poliranog Baccart kristala sa petokaratnim dijamantom i poklopcem od osamnaestokaratnog zlata i potrebno je šest meseci da se postigne savršen miris. Toliko su ekskluzivni da ih poseduju samo privatni kolekcionari i mogu se naći samo na mestima kao Harrods London i Bergdorf Goodman.

  • Creed (cena 165 do 1.995 dolara)
  • Parfemsku kuću je osnovao James Creed 1700. godine u Britaniji i to za snadbevanje plemstva, kao i kraljice Viktorije. Sada ovu kompaniju vodi Oliver Creed koji je izjavio da se i dalje sve mućka i meša ručno, kao i pre nekoliko vekova.

  • The Different Company (od 95 do 375 dolara)
  • Osnovala ju je Jean Claude Ellena 2.000. godine, kao jedna od najuspešnijih i žena koja je zaslužna za brojne parfeme firmi Hermes, Bulgari i Cartier.

  • Diptyque (od 95 do 145 dolara)
  • Jedan od najpopularnijih parfemskih brendova među prodavcima. Ima izuzetno neobičnu, ali sofisticiranu mirisnu notu.

  • S. And Durga (od 89 do 110 dolara)
  • Osnivači D. S. I Durga počeli su tako što su najpre proizvodili losione posle brijanja na bazi cveća i trava. Potom su počeli da prave ulja i esencije, te počeli da proizvode parfeme. I dalje sve to rade u svom domu, a svi parfemi su unisex.

  • Frederic Malle (od 145 do 350 dolara)
  • Frederic Malle dolazi iz kuće koja se bavi parfemima već generacijama, počevši od dede koji je osnivač parfema Christian Dior. Radio je kao profesionalni procenitelj i kritičar parfema, pa je odlučio da se bavi promocijom parfema, a ne određenog brenda. Fokusiran je da stvori različite mirise, a da se ne vezuje za stil određene kuće.

  • Jo Malone (od 60 do 145 dolara)
  • Sa sedištem u Londonu, sada je jedan od najpoznatijih parfemskih kuća u svetu. Brend se zove „ Savile Row of scents,“ napravljen tako da postoji niže različite mirisne note jednu na drugu, ili da upotrebimo frazu samog proizvođača – „kombinovanje mirisa.“

  • Joya Studio (od 112 do 750 dolara)
  • Joya na španskom znači dragulj, a ime je dobio po prirodnom kristalu voska koji je korišćen u svećama koje su, najpre, proizvodili. Sarađivao je sa brojnim brendovima, poput Ralpha Lauren-a, a i dalje je proizvodnja 100 odsto ručna, uključujući i pakovanje.

  • Juniper Ridge (od 35 do 122 dolara)
  • Spada u jedinu svetsku „divlju“ parfemsku kompaniju koja svoje bočice pravi od stabala i biljaka daleko od američke Zapadne obale. Osnivač Hall Newbegin nazvao je svoje ljude tragačima, a ne parfemistima koji traže 100 odsto organske i prirodne sastojke. I zaista, njihove kolonjske vode čine da se osećate kao da ste zaista u šumi sa svojim mirisima trave, kiše i pešačkih staza.

  • Le Labo (od 130 do 160 dolara)
  • Ovo je mala kompanija, takođe „hand-made,“ sa sedištem u Njujorku. Zanimljivo je što je ova laboratorija otvorena za javnost, tako da ko god poželi, može doći da posmatra i oseti proces pravljenja parfema. Žele da se opiru industriji koja je okrenuta masovnoj proizvodnji parfema.

  • Maison Francis Kurkdijan (od 170 do 300 dolara)
  • Diplomirao je na prestižnoj školi za parfeme, ISIPCA Versailles. Kada je imao 26 godina, napravio je Le Male za Jean Paul Gaultier, koji je i dalje jedan od najprodavanijih parfema na svetu. Pošto je napravio više od 40 parfema za druge vodeće parfemske kuće, napravio je svoju, koja je već prepoznata na svetskom tržištu.

  • Odin (od 125 do 165 dolara)
  • Multibrend butik iz Njujorka još 2009. godine je započeo proizvodnju svojih parfema, inspirisan „egzotikom putovanja.“ Jednostavno nazvani brojevima, po redosledu nastanka, zaista su i nastali uz misli o egzotičnim mestima, poput Himlaja, Jordana, Japana, Turske i Mediterana. Miris je prijatno jak i pamtljiv, a takođe i uniseks.

  • Penhaligon’s (od 125 do 150 dolara)
  • William Penhaligon je osnovao istoimenu kompaniju još 1800, najpre kao berbernicu u Ujedinjenom Kraljevstvu. I dalje je popularna, ali je poznatija po parfemima, napravljenim od visoko kvalitetnih materijala, poput najfinijeg jasmina koji je duplo skuplji od zlata.

  • Ramon Monegal (od 185 do 200 dolara)
  • Još jedan od potomaka višegeneracijske kuće parfemdžija, osnivača Myrurgia, oficijelnog parfema španske kraljevske porodice. Pošto se infiltrirao u kraljevsku porodicu Monegal je osnovao svoju kompaniju koja radi za brendove poput Adolfo Dominguez i Massimo Duti.

  • Xerjoff (od 200 do 790 dolara)
  • Stacionirani u Turinu u Italiji, najviše se prodaju u Evropi i Bliskom Istoku. Ostajući dosledni luksuzu, njihove bočice su izrezbarene od kvarca, Murano stakla i drugih finih materijala, pa izgledaju kao pravo remek delo.

    Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

    Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

    Najčitanije Vesti

    Ostale vesti iz rubrike