Ako gledate YouTube na TV-u, imamo loše vesti, a tiču se reklama (koje znamo da volite, mnogo)

20.05.2023

20:21

0

Autor: Z. A.

Ovo im zaista nije trebalo

Ako gledate YouTube na TV-u, imamo loše vesti, a tiču se reklama (koje znamo da volite, mnogo)
Copyright Profimedia

U okviru svoje Brandcast 2023 konferencije, YouTube je najavio oglašivačima novi format reklama dostupan na toj platformi: 30 sekundi bez mogućnosti preskakanja – samo za TV ekrane

YouTube ima više od dve milijarde korisnika i čini se da žele još više da iskoriste tu korisničku bazu ubacivanjem reklama koje se ne mogu preskočiti niti blokirati, a koje pritom traju čak 30 sekundi.

Nedavno je ova platforma počela sa malim eksperimentom – pojedinim posetiocima sajta pokazali su poruku koja ih upozorava da upotreba adblokera „nije dozvoljena“ na YouTubeu. Poruku je bilo moguće samo odbaciti, bez ikakvih posledica, ali ovaj potez pokazuje da će možda u budućnosti i zaista postojati određena ograničenja, a sve kako bi se što češće i efikasnije prikazivale reklame gledaocima.

Profimedia
 

30 sekundi bez preskakanja

Novi korak u istom pravcu najavljen je na YouTubeovoj Brandcast 2023 konferenciji ove nedelje. Tamo je, naime, oglašivačima predstavljen novi plan, koji će onima koji su uključeni u projekat YouTube Select ponuditi postavljanje poluminutnih reklama na početku videa. Umesto dosadašnje mogućnosti postavljanja dve različite reklame u trajanju od po 15 sekundi, oglašivači će moći da postave jednu, u trajanju od 30 sekundi, koju gledaoci neće moći da preskoče.

Ovaj „dodatak korisničkom iskustvu“ YouTube će doneti prvenstveno na velike ekrane, odnosno gledaoci koji gledaju YouTube na svojim televizorima imaće priliku da ga iskuse. Tamo, zapravo, retko ko ima aktiviran sistem za blokiranje oglasa, pa YouTube kaže da se oglasi iz programa YouTube Select fokusiraju na taj segment, gde prikupljaju preko 70 odsto impresija, prenosi Bug.hr.

Pexels
 

Kako se ne bi zaustavili samo na produžavanju trajanja neizbežnih reklama, YouTubeov marketinški tim smislio je još jedan detalj.

Kada gledalac na TV-u pauzira sadržaj koji gleda, na ekranu će se prikazati reklama.

Ovo „sjajno korisničko iskustvo“, kako ga zovu, povećaće izloženost gledalaca reklamama. Međutim, kako YouTube kaže, ako vam je previše reklama, uvek možete da se pretplatite na YouTube Premium i neće ih biti.

Pexels
 

Bonus video:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike