Zaista funkcioniše: Rešite se stresa za manje od dva minuta

25.05.2022

21:15

0

Kada ste pod stresom, briga o sebi je logično rešenje – ali šta ako nemate vremena za neke "fensi" antistres vežbe?

Zaista funkcioniše: Rešite se stresa za manje od dva minuta
Pixabay

Svi smo bili u situaciji kada se stres samo gomila a mi ništa ne učinimo povodom toga. Međutim, istina je da se ponekad toliko toga dešava i nema dovoljno vremena da se uradi bilo šta drugo osim da se pliva što se brže može, u nadi da neće doći do novog talasa koji će vas gurnuti ispod.

Verovali ili ne, postoji način da se oslobodite stresa za samo dva minuta jednostavnom vežbom disanja.

Psiholozi kažu da su im ljudi bezbroj puta rekli da nemaju vremena ni da dišu, a još manje da napreduju. (Naravno, oni još uvek dišu. Dobro je da imamo te automatske procese!)

Unsplash
 

Svaki put kada neko pomene: „Morate da naučite kako da smanjite stres“, odmah se osećate kao da ste pod još većim stresom. Zar ne shvataju?! Da imate vremena za upravljanje stresom, dali biste im beskonačnu listu zašto to ne funkcioniše! Ali duh nema vremena za izgovore!

Postoji mnogo načina da se nosite sa stresom, ali morate da odvojite vreme da biste ih primenili, a jednostavno ste previše zauzeti drugim stvarima. Postoji rešenje za to.

Neće se sve popraviti, ali, radeći ovo, možete smanjiti efekte stresa i voditi računa o sebi čak i u najnapornijim danima.

Profimedia
 

Dvominutne vežbe koje će pomoći da se osećate manje napeto i pod stresom:

1. Uzmite jedan dubok udah, povlačeći vazduh iz stomaka do kraja, tako da vam se grudi zaista podižu (učinite to brojeći do 3 ili 4).

2. Sedite što više možete pre izdisaja.

3. Dok izdišete brojeći do 3 ili 4, svesno spustite ramena prema dole i povucite ih unazad i stisnite lopatice zajedno.

4. Ponovite još dva puta.

Jeste li probali? Čestitam! Dali ste svom mozgu više kiseonika, tako da možete bolje da se fokusirate. Koristili ste svoje telo da signalizirate mozgu da ste budniji i spremniji da oslobodite napetost u ramenima – super popularno mesto za zadržavanje stresa.

Unsplash
 

Uradili ste brzo otpuštanje napetosti koje je započelo proces opuštanja u vašem vratu i gornjem delu leđa.

Iskreno, verovatno vam je trebalo duže da ovo pročitate nego da uradite vežbu, zar ne?

Čini se kao mala stvar, a ipak, postoje čvrsti dokazi koji govore da čak i dva minuta meditacije dnevno mogu značajno povećati i održati nivoe sreće.

BONUS VIDEO:

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: 24sedam