"Putnik kroz vreme" dolazi iz 2714. i najavljuje rat: Svemirski brod sa meteorima sleće na Zemlju (VIDEO)

11.08.2021

13:53 >> 13:59

Autor: P. Š.

U drugim objavama na društvenoj mreži TikTok on tvrdi da će Atlantida biti pronađena 2022. godine

Copyright Pixabay

Takozvani “putnik kroz vreme” koji tvrdi da je došao iz 2714. godine objavio je video na TikToku u kom ističe da će svemirski brod sleteti na Zemlju tokom predstojećeg meteorskog pljuska “Perseida”.

“Putnik kroz vreme” ističe da će se to dogoditi danas, 11. avgusta 2021. godine, otprilike u vreme kada astronomi predviđaju da će naša planeta proći kroz najgušći deo “Perseida”.

@aesthetictimewarperWatch out for this… ##fyp ##fypage ##timetravel ##timewarper ##timetraveler ##nozics♬ Acid Rain – Lorn

-Da, ja sam prvi putnik kroz vreme iz 2714. godine. Nešto neverovatno će se dogoditi 11. avgusta 2021. godine. Nastaće velika meteorska kiša koja će trajati dve sedmice i videće se na severnoj hemisferi – navodi on.