Da li znate da je smeće jedne osobe nasleđe druge osobe?

18.02.2021

16:05 >> 14:34

0

Važno je da moda postane održiva i da se što više reciklira da bismo zaštitili planetu i generacije koje na nju dolaze

Da li znate da je smeće jedne osobe nasleđe druge osobe?
Copyright Promo

Jedan od svetski poznatih fitnes brendova već neko vreme promoviše kampanju “Write your legacy.” U sklopu nje predstavio je dve nove siluete “Classic Leather Legacy” i “Legacy 83.” A zbog čega je ovo važno – ove patike napravljene su od 30 odsto recikliranog materijala, kreirane su sa idejom o održivoj budućnosti.

Brend ovom kampanjom nastoji da podstakne odgovornost u zajednici i pruži svoj doprinos podizanju svesti o važnosti održivosti i očuvanja okoline. “Classic Leather Legacy” inspirisan je legendarnim modelima Aztec i Classic Leather, a ove sezone je nadograđen je recikliranim materijalima.

Drugi model “Legacy 83,” kao savremeni model fokusiran na žene, naglašava važnost održivosti, koja se ogleda kroz reciklirani materijal na gornjištu patike. Zato se može reći da su oba modela inspirisana prošlošću, a stvorena za budućnost.

Pročitajte još

I globalni fitnes brend “Reebok” nije sam u ovoj priči. Umrežio se sa brojnim društveno-angažovanim pokretima širom sveta. Tako da su deo kampanje “Classic Collaborators” i pokreti The Kickback iz SAD-a, RAHH iz Velike Britanije i Youngmin Kang iz Južne Koreje. Oni koriste svoj talenat i kreacije kako bi postavili temelje za izgradnju bolje budućnosti u svojim zajednicama.

Zato su baš oni ti koji su zaslužni za novi izgled popularnih silueta. Iako se radi o pokretima koji delaju različito, njihova filozofija je ista – ne možeš promeniti ono što je bilo, ali možeš uticati na ono što dolazi.

The Kickback osnažuje mlade u severnoameričkim zajednicama, pretvarajući sport, umetnost i duh zajednice u projekte koji poboljšavaju mentalno i fizičko zdravlje dece. Nadaju se da će njihovo nasleđe srušiti niz barijera sa kojima se susreću deca iz zajednica u određenom nepovoljnom položaju, kao i da će time uspeti da deci pokažu svet za koji nisu znali ni da postoji.

Promo

RAAH je osnovan kao lokalni pokret s globalnom vizijom: postići da se čuje glas mladih, ali i priče izbeglica i žrtava trgovine ljudima. Kroz različite projekte oni se bave temama poput ljudskih prava, verujući da samo zajedno možemo srušiti barijere koje nas razdvajaju i tako proširiti vidike.

Youngmin Kang, pak, ističe da je smeće jedne osobe nasleđe druge osobe i želi razbiti postojeću stigmu oko otpada i recikliranja u Južnoj Koreji koristeći otpadne materijale za stvaranje lepih, jedinstvenih umetničkih dela.

Svima njima su bolji svet i pozitivne promene za buduće naraštaje najvažniji cilj.

Promo

Pročitajte još

 

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike