
Invazija logotipa na otvaranju Nedelje mode u Parizu: Farel Vilijams i Nigo zadali zadatak kolegama (VIDEO)
Revija odražava savremeni dendi duh, reinterpretiran pragmatičnim i suptilnim dodirom Japana

Kreativni direktor muške mode za kuću Luj Viton, muzičar i umetnik Farel Vilijams na otvaranju Nedelje mode u Parizu predstavio je kolekciju muške odeće, koja je učvrstila reputaciju ovog brenda kao lidera u luksuznoj uličnoj modi.
Kolekcija je kreirana u saradnji s Nigom, legendarnim japanskim dizajnerom i jednim od pionira ulične odeće koji je trenutno angažovan kao kreativni direktor modne kuće Kenzo. Njihovo dugogodišnje prijateljstvo i zajednički rad na brendovima Billionaire Boys Club i Icecream dodatno su osnažili ovu saradnju.
Vitrine pune vrednih uspomena
Kolekcija je inspirisana kombinacijom istorijskih modnih kodova i futurističkih elemenata. Revija je održana u specijalno dizajniranoj kutiji s ogledalima ispred piramide Luvra, a modeli su prošetali pistom ukrašenom vibrantnim ljubičastim detaljima na kojoj su bile postavljene velike staklene vitrine.
U 24 vitrine izloženi su predmetima koje su Nigo i Vilijams čuvali u svojim arhivama, a tu su se našli i komadi iz ranijih LV kolekcija koji su izvršili najveći uticaj na estetiku brenda.
Izloženi predmeti biće deo aukcije a izbor je veoma zanimljiv - od skejtborda s potpisom benda Beastie Boys i plakata Endija Vorhola, pretko retke birkinke iz Nigoove kolekcije i šešir Vivijan Vestvud do Williamsove custom Levi’s pantalone ukrašene zvezdama i mesecima, N.E.R.D. Trucker kape koje je Pharrell nosio početkom milenijuma, šešir Vivienne Westwood, do Ferlovih custom Stan Smith patika.
Estetika prošlosti kao inspiracija
Odevni komadi na manekenima uključivali su široke pantalone, apstraktne kamuflažne desene, kao i klasične koledž jakne. Monogrami su se pojavljivali na gotovo svakom delu garderobe, što je karakteristično za Nigovu estetiku prepoznatljivih logotipa.
Kolekcionarski duh: Povratak arhivima
Neki komadi su preuzeti iz ličnih arhiva Nigoe i Vilijamsa, dok su drugi inspirisani prethodnim kolekcijama Luj Vitona. Kolekcija je slavila ne samo dizajn već i kulturološke reference koje su oblikovale uličnu modu ranih dvehiljaditih.
Luj Viton i budućnost ulične mode
Partnerstvo sa Nigom i Vilijamskom ukazuje na strateški fokus LVMH grupe na tržište ulične mode, čija se vrednost procenjuje na 637 milijardi dolara do 2032. godine. Ranije saradnje s Nigom, kao što je kolekcija kapsula iz 2020. u vreme Virgila Abloha, trasirale su put za ovu vizionarsku kolekciju.
Ekskluzivna publika i značaj događaja
Reviji su očekivano prisustvovali modna elita i uticajne ličnosti, uključujući porodicu Arno, glumce Ejdrijena Brodija i Bredlija Kupera, kao i zvezde K-popa, članove benda Got7. Ova kolekcija ne samo da redefiniše modu već i simbolizuje premošćivanje granica između luksuza i svakodnevnog stila.
Pogledajte u donjoj galeriji najzanimljivije modele s revije:

Profimedia
Pogledaj galeriju

Profimedia
Pogledaj galeriju

Profimedia
Pogledaj galeriju

Profimedia
Pogledaj galeriju
BONUS VIDEO:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari