Vreme je za partijanje: Ako ne znate šta da obučete za doček - šljokice, perje i disko-glamur su najtraženiji (FOTO)
Nova godina dobija stari sjaj, pa neka vam vodileja bude disko-kugla
Budući da se godina bliži kraju, svima se pali lampica da bi eventualno mogao da ide na kućnu ili javnu zabavu i da bi za tu priliku valjalo da ima odeću za žurku - koja se na velku sreću vraća u svom starom sjaju - i bukvalno šljašti.
Sa dolaskom decembra tradicionalno raste interesovanje zaljubljenica u modu za prigodnim prazničnim komadima u znaku pliša i šljokica. U svom izveštaju online šoping platforma Stylight otkrila je koji modni komadi trenutno najbolje kotiraju kod kupaca širom sveta.
Kako ističu, potraga za večernjom odećom u stalnom je porastu od prošle godine i nakon meseci provedenih u četiri zida zbog pandemije.
Primetili su povećanje potražnje od 18 odsto za kategorijom večernjih haljina u novembru 2022. u poređenju s prošlom godinom na svim međunarodnim tržištima, a evo koje će vrste haljina, večernje odeće i dodataka biti najzastupljenije na novogodišnjem plesnom podiju, prema njihovom istraživanju.
Haljine sa šljokicama
Prošle godine dominantna estetika bila je retro galaktika sa šljokicama, velikim hitom. I ove godine one su bile u trendu. Stylight je zabeležio porast od 211 odsto u kategoriji haljina sa šljokicama u novembru 2022. u poređenju s istim periodom prošle godine.
Disko-pantalone ili disko-suknja
U istom duhu, disko-pantalone jedan su od najtraženijih lookova za svečanosti na kraju 2022. godine. Metaliksive ili čak roze i zelene, ovakve verzije pantalona klitane su 206 odsto više u odnosu na prošlu godinu.
Pliš (haljine, blejzeri, odela s pantalonama)
Odsutan prošle godine, pliš se vratio u velikom stilu. Potražnja za plišanim haljinama na stranicama Stylighta porasla je za više od 700 odsto, a 146 odsto za plišanim blejzerima.
Haljine s perjem
Perje je oduvek bilo simbol glamura i slavlja, a ovaj detalj ponovno je na snazi u sezoni prazničnih zabava. Crne haljine ukrašene perjem doživele su nagli porast interesa i prometa. Pretraživanje pernatih komada udvostručilo se na Guglu u poređenju s prošlom godinom.
Prozirno i mrežasto
I ove godine til ili mreža jedan je od dominantnih i popularnih materijala za kreiranje besprekornih parti lookova. Videli smo ga na haljinama, topovima, suknjama... a na Stylightu je potražnja za prozirnim komadima porasla za 42 odsto u poređenju s prošlom godinom.
Dodaci za partijanje
Od dodataka, svetlucajući cirkoni su svuda. Stylight je primetio porast potražnje za samoljepljivim cirkonima za lice od 22 odsto, a za torbicama sa cirkonima čak 80 odsto, poput hit modela Re-Edition s potpisom talijanske „Prade“.
Što se tiče obuće, ističe se brend „Mach & Mach“. Njegov model satenskih salonki s mašnom i naramenicama, ukrašenim glamuroznim kamenčićima, opčinio je žene širom sveta.
Potražnja za cipelama brenda „Mach & Mach“ porasla je 83 odsto u novembru i u stalnom je porastu od početka decembra.
Na Guglu su pretraživanja ključne riječi „Mach & Mach heels“ takođe porasla za 43 odsto u odnosu na prošlu godinu, a s obzirom na relativno visoku cenu cipela, modni kupci takođe intenzivno traže pristupačne verzije s potpisom high street brendova.
Bonus video:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari