Zašto su gastronomija i marketing idealan spoj?

30.06.2023

11:35

0

Dosadašnja iskustva i istraživanje dokazala su da gastronomija i marketing u kombinaciji predstavljaju idealan spoj koji može u velikom procentu doprineti razvoju određenih turističkih destinacija

Zašto su gastronomija i marketing idealan spoj?
Copyright Promo/pexels.com/Helena Lopes

Da li možete da zamislite putovanje bez dobrog ručka i uživanja u ukusima lokalnih specijaliteta? Za brojne turiste koji vole da obilaze kako mesta u Srbiji, tako i van nje, kulinarski doživljaj tog kraja u kojem se nalaze, pored svih ostalih aktivnosti, predstavlja nezamenljivo iskustvo za svakoga od njih.

Dostupna istraživanja govore u prilog tome da se gastronomsko iskustvo turista smatra jednim od najvažnijih segmenata autentičkih putničkih iskustava generalno gledano, a da veoma veliki uticaj na to ima adekvatan marketing ukusne i autentične hrane tog kraja.

Dosadašnja iskustva i istraživanje dokazala su da gastronomija i marketing u kombinaciji predstavljaju idealan spoj koji može u velikom procentu doprineti razvoju određenih turističkih destinacija.

Autentičnost i posebnost recept su za dobar uspeh

Mogućnosti predstavljanja ugostiteljstva i gastronomije u digitalnom svetu nikada nije bilo ni dosupnije, ni važnije. Za to će biti potreban dobar imidž firme, marketing i kvalitetan promo materijal.

Predstavljanje na društvenim mrežama podrazumeva davanje jasnih informacija, nudi preglednost i pouzdanost, te izaziva svakoga da to mesto poseti. Ono što gosti posebno vole da pregledaju jesu mediji sa pićem i hranom što im može pomoći da uvide šta svaki ugostiteljski objekat nudi u kulinarskom smislu.

Atraktivne fotografije hrane, slike atmosfere u ugostiteljskom objektu dok gosti ručaju ili iz kuhinje, slike ambijenta i prilaza objektu mogu biti presudne da neko odluči da dođe u baš taj objekat.

Neki objekti imaju toliko dobro razvijenu marketinšku mrežu da postaju sinonim za određeno mesto ili grad, te turisti dolaze isključivo u taj restoran kako bi probali neki od loklanih specijaliteta i dožveli jedinstvenu uslugu, dok će usput obići i lokalne atrakcije i istorijske i kulture objekte.

Bešamel sos kao blago francuske kuhinje

Jedna od najčešće korišćenih baza na našim prostorima, ali i širom sveta, i ujedno jedan o pet matičnih soseva u kulinarstvu, a koja vodi poreklo iz Francuske kuhinje, nazvan je bešamel sos. Ova ukusna i bogata baza može se koristiti samostalno ili u raznim vrstama jela.

Bešamel sos ili beli sos, kako ga još nazivaju, teško da se može naći u prodaji. To ga čini još posebnijim i svaka kuhinja ima svoju tehniku pripreme. Bazira se na mešavini brašna, mleka i putera koja se pretvara u kremasti oblik. Neki objekti mogu svoje umeće u pravljenju bešamel sosa istaći kao svoju prednost ili specijalitet.

Bešamel sos može biti presudan za ukus mnogi jela poput lazanja ili šnicli, ili onih jela koja se spremaju sa makaronama (posebno sa sirom).

Kombinovanje italijanskih vina i hrane

Na našem tržištu kao najpopularnija izdvojila su se italijanska vina koja se savršeno uklapaju uz mnogobrojna domaća jela. Dobar obrok mora biti jednako hrana i za želudac i za dušu, čemu može doprineti adekvatan izbor italijanskog vina.

Italija je zemlja koja obiluje autohtonim sortama kao nijedna druga i upravo to čini njihova vina posebnim, autentičnim i nezameljivim.

U mnogim našim restoranima i ugostiteljskim objektima možete naći kvalitetne bisere italijanskih vina koja će upotpuniti vaš doživljaj i stvoriti nezamenljive uspomene.

Najbolja reklama je zadovoljan i sit gost

Osim ukusne hrane, jedinstvene ponude pića i vina, veoma je važna i komunikacija sa gostima, odnosno opšta atmosfera. Mnogi objekti prepoznatljivi su po opuštenoj atmosferi i šarmantnim i prijatnim okruženjem.

Nema sumnje da će pored dobre hrane i pića, uz prijatnu atmosferu i ljubazno osoblje, svaki gost iz objekta izaći sit, zadovoljan i pun utisaka koje će imati potrebu da podeli sa drugim. A on to može podeliti u razgovoru sa prijateljima, rodbinom i kolegama, može to objaviti na društvenim mrežama, a može i napisati recenziju na Googlu. Za koju god opciju da se odluči, zadovoljan gost je očigledno i najbolji ,,alat“ za preporuku.

Ne treba zanemariti ni ulogu koju imaju food blogeri i influenseri u današnje vreme čije se poruke o kvalitetnoj i dobroj hrani mogu daleko čuti.

A ako tome još dodamo i originalni promo materijal uspeh je zagarantovan.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: Promo

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike