aktuelno

EDS: Prijava stanja na strujomeru od sada i preko ajfona, a za one na androidu...

04.07.2025

13:02

0

Autor: G.M.Š./Tanjug

Aplikacija Elektrodistribucije Srbije od sada je dostupna i za IOS operativni sistem, a za androd je potrebno ažuriranje, saopšteno iz kompanije koja očitava brojila za struju

EDS: Prijava stanja na strujomeru od sada i preko ajfona, a za one na androidu...
Copyright Profimedia/24sedam/Katarina Mihajlović

Od sada i vlasnici ajfona brzo i lako mogu da prijave stanje brojila od 1. do 6. dana u mesecu, saopštila je danas Elektrodistribucija Srbije.

Kako je navedeno, do sada je oko 390.000 korisnika telefona sa Android operativni sistemom instaliralo aplikaciju Elektrodistribucije Srbije, a zbog velikog velikog broja zahteva u kratkom roku zaposleni Elektrodistribucije Srbije razvili su i verziju za ajfon.

Obnovite aplikaciju na androidu

Neophodno je da stari korisnici ED Srbije od 1. jula ažuriraju aplikaciju i koriste unapređenu verziju sa novom opcijom na zahtev korisnika - provera da li je prijava poslata. 

Posle instaliranja i ažuriranja aplikacije izabere se svetlo plava ikonica ''prijava stanja brojila'', zatim izabere opština, popune osnovni podaci i pošalju slike stanja brojila. 

Da bi stanje brojila koje se šalje putem aplikacije ED Srbije bilo prihvaćeno, savetujemo da korisnici provere da li fotografišu brojilo za koje šalju prijavu i da slikaju celo brojilo.

Korisnici mogu i na stranici EDS da prijave stanje i pronađu kontakte za slanje imejlom, a od 1. juna stanje brojila može da se prijavi i preko novoformiranog kontakt centra besplatnim pozivom na 0800 360 300 za celu Srbiju.

Pre slanja podataka o stanju brojila, korisnici treba da prihvate uslove korišćenja kako bi postali samočitači brojila električne energije.

Uslovi korišćenja mogu se pročitati u aplikaciji i na internet stranici EDS. 

Moguće je prijaviti stanje više brojila sa jednog telefona, a uskoro će biti dostupna i verzija da se nepromenljivi podaci za sva ta brojila memorišu za brži unos. 

Ako samoinicijativno plaćate račune...

Zbog problema koje EDS ima sa očitavanjem brojila, usled kadrovskih manjkova i obima posla zbgo ogromnog broja starih brojila na terenu, a koji za posledicu imaju pogrešno očitana stanja i račune koji se nakandno koriguju, najbolje bi bilo da potrošači sami uplate onoliko koliko smatraju da su potrošili.

Tako će korekcija u naknadnim „duplim“ računima, na koje se žale mnogi korsitnici poslednjih nekoliko meseci, biti manje i podnošljivije. Ali, danas je stiglo i upozorenje iz EPS, da se za korisnike u Beogradu (a njih je proporcionlano najveći deo u Srbiji) menja način uplate računa.

Ono što je od početka godine primenjivano u ostatku Srbije, sada se primenjuje i na glavni grad - broj računa za uplatu se menja svakog meseca. Tačnije, menjaju sa samo poslednje četiri cifre na računu, koje sada predstavljaju godinu i mesec obračunskog perioda  za koji se račun plaća (na primer XX-XXXXXXXXXXX-2506 na računu je jun (šesti mesec) 2025. godine).

EPS podseća da građani svoj račun i potrošnju mogu da prate na portalu i aplikaciji "EPS Uvid u račun".

BONUS VIDEO

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Možda vas zanima

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike