Revolucija u zdravstvenom osiguranju: Do pregleda ili u bolnice sa „nula papira“
Đenerali osiguranje Srbija prešlo na platformu za potpunu digitalizaciju privatnog zdravstvenog osiguranja, na klijentu je samo da odabere lekara i zakaže
Nakon uspešnog pilot projekta u Portugaliji, Srbija prva u ovom delu Evrope dobija platformu „Advens ker“ (Advance Care) za potpuno digitalno poslovanje u zdravstvenom osiguranju, koje je razvila istoimena kompanija koja je sada u „Đenerali osiguranje“ sistemu.
Iz „Đenerali osiguranje Srbija“ tvrde da je to revolucionarno rešenje, ne samo za srpske prilike, čije će benefite osetiti kako klijenti tako i pružaoci zdravstvenih usluga u zemlji, kojih je 900 u njihovoj mreži.
– Platforma će klijentima omogućiti potpuno digitalno iskustvo, od zakazivanja pregleda, razmene elektronske dokumentacije, do slanja obaveštenja i raznih upita. Sve to uz „nula papira“. Time postavljamo nove standarde u zdravstvu i osiguranju, jer i medicinske ustanove će sa nama imati digitalizovanu prepisku a tri četvrtine uputa na lečenje i odštetinih zahteva će se rešavati automatski, bez angažovanjma zaposlenih. Time se rokovi plaćanja smanjuju sa 14 na dva radna dana a čekanje klijenata na odobrenje bolničkog lečenja sa pet na dva – ističe Veselin Danilovac. član IO „Đenerali osiguranje Srbija“.
Veliki prostor za rast, posebno kod građana
Privatno zdravstveno osiguranje u Srbiji koristi oko 300.000 ljudi, što je relativno malo u odnosu na 6,5 miliona žitelja i tu osiguranja vide veliki prostor za rast.
– Privatno zdravstveno osiguranje je jedini sektor osiguranja koji je u poslednjih osma godina imao kod nas dvostruku stopu rasta. Međutim, u 95 odsto slučajeva polise su kupile kompanije za svoje zaposlene, jer to je značajan benefit, a samo pet odsto je ritejl, odnosno građani. I to bi moralo da se promeni, kroz promenu svesti i edukaciju da se kupovinom polise unapred plaća nešto što porodica možda neće moći da priušti ako do zdravstvenog problema dođe – ističe Dragan Filipović, predsednik IO „Đenerali osiguranja Srbija“.
Hose Pedro Inacio, direktor “Advens ker“, kaže da nakon što bude implementirana u Srbiji, platforma se u regionu širi na Mađarsku pa dalje... Sistem je proveren u Portugaliji, gde ga koristi 1,5 klijenata.
– Tamo obrađujemo oko 4,5 miliona zahteva godišnje i uspevamo da 98 odsto isplata bude elektronski. Pritom nema brige o privatnosti podataka, jer mi kao evropska kompanija primenjujemo striktna pravila GDPR-a. Sama platforma je nekoliko stepenica iznad one koje se trenutno koriste u osiguranju i korisnici u Srbiji će se u to brzo uveriti – rekao je Inacio na prezentaciji u Beogradu kojo ju je prisustvovao i Manlio Lotuci, regionalni direktor "Đenerali CEE".
BONUS VIDEO
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari