Zadržala se na parkingu duže od dopuštenog pa dobila kaznu: "Lidl je svoje kupce prevario"

17.04.2023

19:10

0

Autor: M. Vu.

Žena koja je nedavno kupovala u Lidlu je jako uznemirena zbog nametanja kazni za prekoračenje maksimalnog vremena parkiranja

Zadržala se na parkingu duže od dopuštenog pa dobila kaznu: "Lidl je svoje kupce prevario"
Lidl - Copyright 24sedam

Trgovački lanci u Nemačkoj se bore s kupcima koji predugo parkiraju na parkingu ispred njihovih trgovina ili onima koji na parkingu ostave svoje vozilo pa odu u kafić ili negde drugde.

Međutim, ima i kupaca koji su time nezadovoljni jer tvrde kako vreme od najčešće 60 minuta koje je određeno kao dovoljno za kupovinu, zapravo nije dovoljno.

To tvrdi i jedna žena iz Minhena koja je dobila kaznu u iznosu od 25 evra jer je u Lidl trgovini ostala, kako tvrdi, 42 minuta duže od dopuštenog. Odnosno, vozilo joj je ostalo na parkingu 42 minuta duže od dopuštenih 60 minuta, piše Fenix Magazin.

Naime, ispred Lidl prodavnica maksimalno vreme parkiranja obično je između 60 i 90 minuta, što zavisi od Lidl prodavnica.

Lidl sam ne proverava poštovanje pravila parkiranja, već su tu obvezu preneli na kompanije koje su za to specijalizovane, a od kojih neke čak koriste sisteme s  prepoznavanjem registarskih pločica pa čak i lica kupca. Jedna od kompanija koje proveravaju vreme parkiranja je Parkdepot.

Žena koja je nedavno kupovala u Lidlu je jako uznemirena zbog nametanja kazni za prekoračenje maksimalnog vremena parkiranja.

Profimedia
 

Svoj problem je otkrila na Facebook stranici Lidla, a preneli su ga brojni nemački mediji. – Upozorenje! Lidl je svoje kupce prevario s kaznama koje ispisuje Parkdepot, napisala je na Facebooku.

Budući je očiglednoprekoračila maksimalno vreme parkiranja od 60 minuta, usledila je novčana kazna od 25 evra.

Žena je navela kako se parkirala na parkiralištu 42 minuta duže od dopuštenih 60 minuta.

– 60 minuta je prekratko za veliku kupovinu u koju vodite i decu, poređenje cena, razgledanje posebnih ponuda, a takođe i za starije ljude. Ne mogu da razumem šta Lidl očekuje od ovoga. To ne stvara nikakvu dodatnu vrednost za kupce. Lidl me izgubio kao kupca, napisala je žena, piše Fenix Magazin.

Bonus video:

 

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike