Ko je Ramneek Sidhu: Indijac koji je proslavio holivudske zvezde i doneo im milione pratilaca na društvenim mrežama

04.11.2022

18:45

0

Autor: S. G.

Sa samo 26 godina danas je jedan od najboljih eksperata za digitalni marketing

Ko je Ramneek Sidhu: Indijac koji je proslavio holivudske zvezde i doneo im milione pratilaca na društvenim mrežama
Ramneek Sidhu - Copyright printscreen/Instagram ramneeksidhu01

Digitalni marketing danas je ključan za uspeh u poslu, bilo da se radi o proizvodnji, industriji robe ili muzičkoj i zabavnoj industriji. U sferi interneta niko vas neće prepoznati i upoznati ako niste vidljivi onlajn i na taj način izreklamirani.

Brojne bolivudske, ali i holivudske zvezde slavu i popularnost su stekle zahvaljujući jednom čoveku, ekspertu za digitalni marketing koji im je pomogao da povećaju svoje prisustvo i promovišu svoj sadržaj, uključujući pesme, nove filmove i TV emisije na internetu i društvenim mrežama. Svima njima je ime Ramneek Sidhu dobro poznato!

Ramneek Sidhu (26) je digitalni preduzetnik iz Mohalija u Indiji i osnivač vodeće kompanije za digitalni marketing u UAE, Digital Kings. Iako mlad, uspeo je da za šest godina, koliko se bavi ovim poslom, izgradi odličan biznis. On pomaže svojim klijentima, uglavnom glumcima i pevačima, da upravljaju svojom publikom i razvijaju svoju karijeru, pokazujući im kako da iskoriste društvene medije i povećaju svoj uticaj.

Ramneek Sidhu koristi svoje veštine kako bi pomogao klijentima da povećaju svoje naloge na društvenim mrežama i povećaju svest o brendu. Sidhu je razvio sopstveni pristup, uključujući svoj skup rešenja razvijenih opsežnim istraživanjem tržišta i "čitanjem misli“ potrošača. Ovo mu pomaže da privuče prave ljude i poveća angažman na društvenim nalozima svojih klijenata, a istovremeno podiže svest o brendu.

Svaki dan uči

On podučava klijente važnosti doslednosti u njihovom objavljivanju sadržaja i vesti na društvenim mrežama i samoj priči o brendu. Poznate ličnosti imaju tendenciju da koriste različite onlajn platforme, od Instagrama do Tvitera i Fejsbuka, između ostalog, a Ramneek objašnjava da je publika za svaku od ovih platformi različita. Zato, kako tvrdi, doslednost u priči o brendu pomaže da se osigura da su svi na istoj stranici i da su upoznati sa svim predstojećim projektima.

Iako je postigao veliki uspeh, Ramneek Sidhu i dalje svaki dan pokušava da nauči nove stvari i proširi svoje znanje. On kaže da je njegov cilj u narednim godinama da pomogne više brendova da pronađu svoj put u industriji i da im pomogne u razvoju svog proizvoda.

Iskustvo koje je Ramneek stekao tokom godina pomoglo mu je da učvrsti svoje mesto u digitalnom svetu, tako da je njegova kompanija postala jedna od vodećih kompanija za digitalni marketing za samo nekoliko godina. Iako je nailazio na različite prepreke i nije imao nikoga da ga podrži, nije odustao od svojih snova. Šest godina kasnije, izgradio je uspešno carstvo i sada pomaže drugima da razviju svoj biznis.

Ispred trendova

- Put do uspeha nikada nije gladak i uvek će biti različitih izazova. Čak i kada je tako, ne bi trebalo da dozvolite da vam to stane na put ili da vas ometa da ispunite svoje snove – istakao je Ramneek Sidhu.

On naglašava da je ulaganje u brend izuzetno važno.

- Uvek treba težiti tome da budete što bolji u onome što radite. Poslovni svet se menja, a u poslednjih nekoliko godina bilo je mnogo inovacija. Da biste uspeli, ključno je da budete ispred trendova i da budete u toku sa najnovijim promenama u marketingu - poručuje Ramneek.

BONUS VIDEO:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike