Nova zver: BMW predstavio M1000RR

28.09.2020

11:04

0

U prodaji tek od proleća sledeće godine

Nova zver: BMW predstavio M1000RR
Copyright BMW Promo

Moto sezona lagano se bliži kraju, a taman je odlično vreme da se predstavljaju novi modeli, kako bi ljubitelji motora tokom zime mogli da maštaju o budućim ljubimcima. Jedan od dvotočkaša iz kategorije superbajk, predstavljen je danas. Stigao je novi BMW M1000RR, a njegov se debi iščekivao poslednjih dana.

Prva stvar koja upada u oči jesu karbonska zakrilca na prednjem delu oklopa, koja pružaju aerodinamički potisak od 16,2 kg pri brzini od 187 km/h. Nemački superbajk može se pohvaliti sa 209 KS i 113 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Biće napravljeno 500 primeraka, a BMW je već nagovestio da će homologovati novi motocikl za korišćenje u WSBK šampionatu. A uz sve ove karakteristike ide i cena od 30.000 evra.

Glavna stavka na BMW M1000RR je njegov redni četvorocilindarski agregat, koji je pretrpeo prilične promene u odnosu na varijantu koja se nalazi na S1000RR. Tu su novi Mahle klipovi, kao i promenjena kompresija od 13,5:1. Redizajnirani su usisnici za vazduh, dok novi titanijumski izduvni sistem doprinosi smanjenju težine od 3,6 kg. Ne samo što je M1000RR snažniji, već i proizvodi više snage od 6.000 pa do maksimalnih 15.100 o/min.

Ima četiri standardna moda vožnje (Rain, Road, Dynamic i Race), uz tri Race Pro moda. Sva su povezana sa inercijalnom mernom jedinicom, koja uključuje i kontrolu proklizavanja. Vozači mogu podešavati i odziv motora, uz tri različita podešavanja upravljanja agregatom dostupna u okviru Race Pro modova.

Kvikšifter je deo standardne opreme, kao i kontrola paljenja i Hill Start Control Pro opcija. Ukoliko želite dodatke koji skupljaju esencijalne podatke, već znate, moraćete da doplatite.

Na šasiji je pregršt elemenata od ugljeničnih vlakana, a još više ćete ih dobiti ako se odlučite za M Competition paket, u kojem se nalazi i novi M Endurance lanac bavarskog proizvođača, koji ne zahteva nikakvo podmazivanje.

Poboljšane su i kočnice, a modifikovana je i zadnja viljuška, pa je sada 220 grama lakša.

Karbonske felne, koje su na S1000RR bile u paketu dodatne opreme, su na M1000RR u standardnoj ponudi, što zajedno sa ostalim karbonskim dodacima doprinosi ukupnoj težini od 192 kg.

BMW M1000RR očekujte u prodajnim salonima od proleća naredne godine.

BMW Motorsport divizija ne krije da će iskoristiti novi superbajk na najboji način, pa očekujemo da ga vidimo na WSBK stazi, Isle of TT trci i drugim profesionalnim i amaterskim takmičenjima širom planete.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: moto-berza

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike