Mreže gore zbog "sataninih" patika: Čuveni reper dizajnirao patike sa "ljudskom krvlju"

28.03.2021

12:50 >> 11:00

0

Bolje vladati u paklu nego služiti u raju, poruka je reklamne kampanje koja je takođe skandalizovala ljude

Mreže gore zbog "sataninih" patika: Čuveni reper dizajnirao patike sa "ljudskom krvlju"
Copyright Profimedia

Možda u poslednje vreme nije lako šokirati ljude, ali je to ponovo pošlo za rukom jednom od najuspešnijih američkih repera. Naime, Lil Nas Iks dizajnirao je “satanine” patike, modifikaciju čuvenog modela ”Najk er maks 97”, sa specijalnim dodatkom u vazdušnom đonu – crvenom tačkom koja bi trebalo da asocira na ”jednu kap ljudske krvi”.

A Twitter zajednica i fanovi su novim modelom i pratećom reklamnom porukom “bolje vladati u paklu nego služiti u raju,” već duboko šokirani i zgroženi, prenose američki portali.

Specijalne patike izrađene su u manjoj seriji za “samo 666” posebnih srećnika, koji će moći da ih kupe već od ponedeljka 29. marta za 1.018 američkih dolara.

Patike su modifikacija “Najk er maks” patika iz 1997. godine ali sa temom đavola – u crveno crnoj boji. Kap ljudske krvi nalazi se u svakom vazdušnom đonu napunjenom posebnim crvenim mastilom.

Kao što broj patika koji će se naći u prodaji simbolično predstavlja broj đavola, tako i cena ima svoju simboliku. Ona je referenca na deo iz Biblije, naznačen na patikama, a tiče se sotone “kako pada sa neba kao munja” – Jevanđelje po Luki, 10:18.

Patike su izrađene u saradnji sa MSCHF, brendom sa sedištem u Bruklinu, koji je 2019. godine objavio verziju “Najk” patika napunjenih svetom vodom pod nazivom “Isusove patike”, čija je cena bila 4.000 dolara.

Reklama za Isusove patike bila je da onaj ko ih kupi može bukvalno da hoda po vodi, a već sada na društvenim mrežama za novi model ironično kažu da se u njima stvarno gazi po ljudima. MSĆF i mladi reper koji uskoro puni 21 godinu, pripremaju se da u ponedeljak izbace “zlokobniju” verziju sportske obuće.

Reklamna kampanja krenula je punom parom. Lil Nas Iks je zajedno sa Bili Rej Sajrusom napravio hit “Old Town Road” koji se zvanično popeo na tron najprodavanijih pesama u istoriji Američke asocijacija za diskografiju.

Sa tim delom imao je 14 platinijumskih tiraža od 2019. godine a prestigao je “All of Me” Džona Ledženda i “Despacito” Luisa Fonsija. Iksova pesma je 2019. godine postavila rekord time što je najduže ostala na vrhu Bilbordove liste ustanovljene 1958. godine (19 nedelja), pre nego što ju je zamenila pesma “Bad guy” od Bili Ajliš.

Inače, za novi spot “Montero”, koji je, takođe, kontroverzan i oko kog se podigla velika prašina čim je izašao pre nekoliko dana, sarađivao je sa našom poznatom kreatorkom Martom Miljanić, čiju je kožnu jaknu ranije nosila i Lejdi Gaga.

Pročitajte još

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike