Kako je korona rasplamsala maštu modnih dizajnera?

01.10.2020

17:45 >> 12:56

0

Modne revije više nisu iste, a ni čuveni prvi red

Kako je korona rasplamsala maštu modnih dizajnera?
Copyright Prinscreen Instagram jackie_frank

Digitalno doba u svakom smislu otvara nove horizonte, a čini se da je u vreme pandemije koronavirusa fizičko distanciranje donelo nove načine da se prikažu kolekcije za proleće/leto 2021. Od Njujorške nedelje mode, preko Londonske, do Milanske i Pariske, modni kreatori i organizatori modnih dešavanja pokazali su da je kovid-19 iz njih izvukao ono najmaštovitije.

Budući da smo već pisali o tome kako je kuća „Versače“ pre nekoliko dana zaronila u morske dubine, a „Moskino“ napravio lutkarski šou, održane su još dve malo drugačije modne prezentacije. Reč je brendovima „Marni“ i „Balman“.

Da digitalno doba zaista donosi nove vizije – primer je i „Marni“, italijanska modna kuća koja je za pistu iskoristila čitav svet, pa su nove kreacije predstavili tzv. obični ljudi iz raznih gradova i država. Naime, kreativni direktor Frančesko Riso dao je odeću odabranom timu ljudi, a njih su fotografisali njihovi poznanici na ulici.

Prezentacija je tako postala street style priča, ali tu je i individualnost koja je naglašena upravo time što su je nosili različiti ljudi, svako na svoj način.

Street style je snimljen po raznim gradovima, od Pariza i Tokija do Milana i Njujorka. Stilska raznolikost uokvirena je scenografijom raznih urbanih sredina, a to odeću smešta u realan koncept, što inače nedostaje klasičnim revijama.

Ovaj način prezentacije očito odgovara kreativcima kao što je kreativni direktor modne kuće „Marni“ Frančesko Riso.

Kada je reč o prezentaciji brenda „Balman“, njen kreativni direktor Oliver Rusting stvorio je kolekciju za proleće/leto 2021. godine imajući na umu zajedništvo, optimizam i tradiciju. Na taj način zaronio je duboko u memoriju i odao počast naumu osnivača brenda Pjeru Balmanu da uspe posle Drugog svetskog rata – pa je predstavio nepokolebljivu kolekciju, odlučnu i punu nade.

Inspirisalo ga je šest dizajna iz sredine prošlog veka koje je našao u arhivi brenda. PB logotip je redizajniran, a autfitima su dodati fluorescentni tonovi, oštri blejzeri, snažna ramena i široke sjajne pantalone (zanatlije ovog brenda mukotrpno su izvezle oko dva miliona kristala „Svarovski“ na razne komade). Glatke seksi haljine u finalu nosile su bose manekenke, što je valjda i jedan od načina da se prikaže promena načina života i rad od kuće.

Iako publike nije bilo, prvi red je naravno bio prepoznatljiv i atraktivan. Kardašijanke, Ana Vintur, Kara Delevinj, Sindi Kraford, svi su bili tu, ali na OLED televizorima.

Da li je ovo budućnost modnih revija? Valjda nije.

 

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike