Da li ih i vi nosite? Komadi koje Ana Vintur želi da protera iz vašeg ormara
A njena reč je zakon u modnom svetu
Ako ne znate šta je u trendu reći će vam Ana Vintur, izvršna urednica američkog izdanja magazina “Vog.” Kao jedna od najmoćnijih žena u svetu mode, ona udara temelje novim trendovima, daje blagoslov novim dizajnerskim imenima i njena reč je zakon koji se poštuje u modnom svetu.
Već decenijama važi za strah i trepet, a ljudi su je malo bolje upoznali kroz video rubrike na zvaničnom YouTube kanalu “Voga” u kojima ona odgovara na razna pitanja javnosti vezana uz modu.
pročitajte još
Iako dizajneri uvažavaju Anino mišljenje i obavezno je konsultuju uoči lansiranja svojih novih kolekcija, izgleda da čak ni ona nije uspela da stane na kraj jednom vrlo raširenom trendu.
U pitanju je logomanija koja je poslednjih godina uzela maha, pa je tako većina modnih kuća lansirala razne odevne komade i dodatke s istaknutim logom ili monogramom svog brenda.
Pre nekoliko godina Ana je pohvalila modne kuće “Celine” i “Loewe” zbog diskretnih i anti-brending kolekcija, ali i oni su u međuvremenu podlegli ovom trendu.
Ni naše ulice nisu izuzetak, pa tako često možemo videti odeću sa istaknutim logom.
Ipak, Anu Vintur nikada niste mogli da vidite u ovakvom komadu. Ona preferira odeću na kojoj nema nikakvih velikih obeležja brendova koje nosi, a u komadima s masivnim monogramima nikad je nismo videli.
View this post on Instagram
Dugoročno gledano, to je definitivno isplativija modna filozofija jer će nošenje komada s logom pre ili kasnije opet izaći iz mode i vratićemo se odeći napravljenoj uz diskretniju marketinšku strategiju, piše zadovoljna.hr.
pročitajte još
Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari