Majkrosoft dodao veštačku inteligenciju u paket programa Ofis

17.03.2023

15:24

0

Majkrosoft je danas predstavio novi ''Kopilot'', odnosno asistenta-veštačku inteligenciju, za paket Majkrosoft 365

Majkrosoft dodao veštačku inteligenciju u paket programa Ofis
Ilustracija - Copyright Profimedia

Kompanija Majkrosoft danas je objavila nove planove kako da veštačku inteligenciju učini dostupnom većem broju korisnika, kao odgovor na dostignuća rivalske kompanije Gugl u istoj oblasti.

Kako navodi Rojters, Majkrosoft je danas predstavio novi ''Kopilot'', odnosno asistenta-veštačku inteligenciju, za paket Majkrosoft 365, koji obuhvata Vord, Eksel, PauerPoint i Autluk.

- Verujemo da će ova sledeća generacija veštačke inteligencije otključati novi talas rasta produktivnosti - rekao je danas izvršni direktor Majkrosofta Satja Nadela, u danu kada su cene akcija Majkrosofta porasle za oko 4 odsto.

Rojters navodi da je pomama za ulaganjem i pravljenje novih proizvoda baziranih na veštačkoj inteligenciji započela prošlogodišnjim puštanjem u rad ChatGPT-ja, odnosno aplikacije za ćaskanje sa veštačom inteligencijom, koja je, kako se navodi, pokazala potencijal takozvanih velikih jezičkih modela.

Takva tehnologija uči iz već postojećih i dostupnih podataka kako da kreira novi sadržaj, a ove nedelje kompanija koja je kreirala tu aplikaciju, OpenAI, najavila je lansiranje verzije GPT-4.

Funkcije te aplikacije podražava Majkrosoftova aplikacija Kopilot, a iz te kompanije najavljuju da će aplikacija ''podstaći više ljudi da koristi paket Ofis i povećati razdvajanje u odnosu na konkurente''.

Unsplash
 

Tokom prezentacije objavljene danas, Kopilot je ovako opisao sebe: ''Majkrosoft radi na snižavanju troškova i povećanju vernosti brzine modela, ali nije naveo koliko se Kopilot zamara'', a navodi se da je umesto ''zamaranja'', aplikacija trebalo da govori o ''slojevitosti'' (tiering umesto tiring na engleskom).

Potpredsednik kompanije Majkrosoft Džon Fridmen je rekao da ćaskanje sa Majkrosoftovom aplikacijom predstavlja najveće iskustvo iz kojeg aplikacija može da uči.

- Na primer, korisnik može da upita: ''Reci mom timu kako da ažuriramo strategiju proizvoda'', a veštačka inteligencija će uzimati podatke iz mejlova od tog jutra, sastanaka ili četova - rekao je Fridmen.

On je dodao da na duge staze, veštačka inteligencija treba da bude personalizovanija.

- Često teramo ljude da se prilagode mašinama i sistemima koje smo napravili. Ovo je stvar koja će početi da se prilagođava vama - zaključio je Fridmen.

Bonus video:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Možda vas zanima

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike