"Folksvagen" vraća funkcionalne točkiće i dugmiće u kabinu
Novi sistem upravljanja funkcijama biće dostupan već sa redizajnom "golfa 8" i električnog modela ID.3, kao i na novim generacijama "tiguana" i "pasata"
Kao najveći proizvođač automobila u Evropi, "Folksvagen" retko donosi velike strateške zaokrete, pa je pomalo iznenađujuće delovala odluka da će sa novom mehaničkom platformom "golfa 8" i električnog ID.3 funkcije u kokpitu biti potpuno digitalizovane.
Umesto dugmića, pojavile su se komande osetljive na dodir na upravljaču, a klima-uređajem se više nije moglo upravljati rotirajućim komandama, već samo klizačima na dodir (ili glasovnom funkcijom).
Imao je Folksvagen i problema sa novim softverom, a očigledno se u digitalizaciji otišlo predaleko, pa se sada stvari vraćaju korak unazad.
Sada bi sve trebalo da bude drugačije, najavio je šef "Folksvagena" Tomas Šefer. Vraćaju se fizičke komande – dugmići i točkići, prenosi "kfz-betrieb".
Folksvagen trenutno radi i na većim ekranima, boljem interfejsu multimedijalnog sistema – i povratku pravih dugmića na upravljačima.
Novi sistem upravljanja funkcijama biće dostupan već sa redizajnom "golfa 8" i električnog modela ID.3, kao i na novim generacijama "tiguana" i "pasata".
Od nove/stare tehnologije u kabini velike koristi imaće i "Škoda" i "Seat", koji su takođe sledili "Folksvagenovu" softversko-tehnološku avanturu.
BONUS VIDEO:
Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari