Spojile se NLB i Komercijalna banka: Završen proces integracije

30.04.2022

12:49

0

Elektronsko i mobilno bankarstvo neće biti dostupno od 29. aprila i to za klijente NLB banke počev od 17 časova, a za klijente Komercijalne banke od 22 sata, pa sve do 4. maja

Spojile se NLB i Komercijalna banka: Završen proces integracije
Copyright Foto: 24sedam/Katarina Mihajlović

Komercijalna banka i NLB banka Beograd, danas su i u pravnom smislu okončale proces integracije u novu NLB Komercijalnu banku, potvrđeno je Tanjugu u toj finansijskoj instituciji.

- Posle više od godinu dana privodimo kraju složeno spajanje NLB banke Beograd i Komercijalne banke i tokom prazničnog vikenda učinićemo sve i operativno da naši klijenti budu zadovoljni servisom koji će dobiti u zajedničkoj NLB Komercijalnoj banci - izjavio je za Tanjug predsednik Izvršnog odbora Komercijalne banke Vlastimir Vuković.

Potpuni ribrending

On je dodao da će klijentima to doneti jednu od najvećih mreža ekspozitura i bankomata u zemlji.

- Počeli smo sa instalacijom 250 najsavremenijih bankomata, u šta smo uložili šest miliona evra, što će biti mali doprinos našoj integraciji i to je jedan od boljitaka koji će naši klijenti odmah videti. Osim toga, pravimo ribrending, što znači da će naše ekspoziture izgledati potpuno dugačije, veb sajt će izgledati drugačije, naše kartice će izgledati mnogo savremenije, a u narednom periodu će se osloboditi razvojni resursi, tako da ćemo i unutar digitalnih solucija i ostalih usluga biti značajno konkurentniji - najavio je Vuković.

On je kazao da tokom predstojećeg vikenda ekspoziture NLB Komercijalne banke neće raditi, kao što uostalom ni jedna banka u Srbiji ne radi za praznike.

- Kartice će raditi, ali neki servisi neće biti dostupni privremeno zbog integracije, poput mobilnog bankarstva i elektronskog bankarstva, ali ćemo i te usluge verovatno već u ponedeljak omogućiti našim klijentima i biće značajno savremenije i lepše - rekao je Vuković.

Istakao je da će u narednom periodu biti dostupne digitalne usluge koje će omogućiti klijentima da brzo i efikasno obavljaju bankarske poslove 24 sata dnevno.

Značajno brže operacije

- Naš kontakt centar će proširiti kapacitete, tako da će moći da komunicira s klijentima neprestano. Mislim da je to ključna stvar, da i pored rada ekspozitura koje su ograničene vremenski, budemo našim klijentima 24 sata na usluzi i drugo, moram da kažem da ćemo se potruditi da budemo brži, jer ljudi danas nemaju mnogo vremena da čekaju, tako da radimo jedan projekat koji će omogućiti da sve naše operacije budu značajno brže. Od transakcija na šalteru, u aplikacijama, ali i u smislu odobravanja kredita - naglasio je prvi čovek Komercijalne banke.

Foto: 24sedam/Katarina Mihajlović
 

NLB Komercijalna banka precizirala je da će od 29. aprila do 4. maja klijenti moći neometano da koriste bankomate i obavljaju plaćanje karticama na prodajnim mestima i putem "digitalnih novčanika" KomBank i NLB Pay, dok će doći do privremene obustave pojedinih usluga.

Precizira se da elektronsko i mobilno bankarstvo neće biti dostupno od 29. aprila i to za klijente NLB banke počev od 17 časova, a za klijente Komercijalne banke od 22 sata, pa sve do 4. maja.

Dodaje se da u isto vreme neće raditi ni usluga obaveštavanja putem SMS-a o potrošnji sredstava prilikom korišćenja kartica, kao i da klijenti Komercijalne banke neće moći da plaćaju karticama preko interneta od 29. aprila u 22 časa najkasnije do 4. maja, dok će korisnici NLB banke ovu uslugu moći nesmetano da koriste.

Komercijalna i NLB banka su zamolile svoje korisnike da se na vreme pripreme za kratkotrajni prekid nekih usluga. Dodaje se da se sve informacije o tome mogu naći na internet sajtovima obeju banaka i na portalu nove banke nlbkb.rs, ili pozivom kol centru koji će u vreme praznika raditi 24 sata dnevno.

BONUS VIDEO:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: Tanjug

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike