Zašto sve više bogataša kupuje polovnjake?

29.07.2021

09:40 >> 09:42

0

Autor: Z. A.

Da li su postali štedljiviji?

Zašto sve više bogataša kupuje polovnjake?
Copyright Rolls-Royce

Izgleda da je pandemija promenila način razmišljanja bogatih vlasnika automobila u poimanje da ne žele mesecima da čekaju da njihova luksuzna vozila ili superautomobili stignu.

Umesto toga, iako se njihov finansijski status uglavnom popravio zahvaljujući manjoj potrošnji tokom zaključavanja, oni pokazuju veće interesovanje za polovne automobile zbog njihove neposredne dostupnosti, što dovodi do skoka cena.

možda će vas i ovo zanimati

Prema Edmundsovim rečima, u junu su cene polovnih automobila porasle za skoro 30 odsto u odnosu na prošlu godinu. Na tržištu polovnih automobila, superautomobili poput limitiranog izdanja „McLaren 765LT“ prodaju se za 40 odsto više od svog originalnog MSRP-a, što pokazuje da ih ljudi žele i žele sada.

Kako je izvestio „Automotive Nevs Europe“, „Rolls-Royce“ ima šestomesečnu listu čekanja za nove narudžbe – iako kompanija navodi da nedostatak mikročipova nije uticao na proizvodnju.

Printscreen

Neograničene mogućnosti prilagođavanja koje nudi kompanija i mogućnost da novi kupci određuju svoje ručno izrađene automobile po svom ukusu, izgleda da više nisu toliko važni, jer se sve više ljudi odlučuje za polovna vozila u netaknutom stanju.

Geri Span, šef komunikacija za „Rolls-Royce“ u Severnoj Americi, priznao je da oko 75 odsto njihove prodaje dolazi iz programa „Provenance“ u vlasništvu, što je značajan porast u odnosu na prethodnih 33 odsto.

Kupovinom polovnih modela „Rolls-Royce“ takođe izbegavaju amortizaciju – „Vraith“ gubi 20 odsto vrednosti kada napusti zastupništvo i 40 odsto nakon pet godina vlasništva. I nije samo „Rolls-Royce“ pogođen ovom situacijom. Između 2016. i 2021. godine, suparnička luksuzna marka „Bentley“ zabeležila je rast prodaje polovnih automobila za 53 odsto, dok je prodaja novih automobila porasla za 34 odsto u istom periodu.

Pixabay

Programi u vlasništvu kao što je „Ferrari Approved“ uključuju pažljivu inspekciju u više tačaka automobil od strane sertifikovanih tehničara osiguravajući da je sve u skladu sa visokim standardima kompanije.

Takođe uključuju garanciju i pomoć na putu za veće spokojstvo. Osim što je korisna za kupca polovnih automobila, ova strategija je dobra i za brend. Statistike pokazuju da to dovodi više novih ljudi, pri čemu veliki procenat njih postaje novi kupac automobila za sledeću kupovinu.

Za luksuzne marke kao što je „Bentley“, sertifikovani program u vlasništvu takođe radi kao ulazna tačka za mlađe kupce zbog nižih cena. Ostaje da se vidi da li će se ovaj trend nastaviti i u budućnosti ili će se postpandemijski svet vratiti na ono što smo smatrali normalnim, piše b92.net.

čitajte i ovo

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike