Zbog pitanja koje je Vanja postavila poznatom domaćem brendu, gore društvene mreže: Njihov odgovor pokrenuo je lavinu (FOTO)

26.01.2022

12:03

1

Nijedna žena se, bez obzira na svoju veličinu, neće osećati savršeno u svojoj koži, sve dok neko ovako komunicira sa njom

Zbog pitanja koje je Vanja postavila poznatom domaćem brendu, gore društvene mreže: Njihov odgovor pokrenuo je lavinu (FOTO)
vanja bursac (11) - Copyright Printcreen/Instagarm/vanja bursac

Kada vam se neki komad odeće dopadne, logično je da ćete poželeti da ga imate.

Problem nastane kada ga nemaju u vašoj veličini.

Ukoliko pripadate rasponu veličine od xs do xl, male su šanse da će vam se ovaj problem dogoditi.

Međutim, ukoliko ne nosite standardnu veličinu, onda ste se sa problemom pronalaženja garderobe siguno već susreli.

Na ovaj problem, ukazala je i Vanja Bursać - DJ i aktivistkinja i to komentarom na Instagramu, ispod jednog od postova poznatog domaćeg brenda “Extreme Intimo”.

Naime, ovaj brend je nedavno izbacio kolekciju pod nazivom “(Ne)savršena”, a sama kolekcija slavi upravo (ne)savršene žene. Za samu kampanju su uradili niz fotografija prelepih dama, različitih godina, a slike, koje imamo prilike da gledamo, ni najmanje nisu obrađivane, niti žene na njima imaju šminku na sebi.

Divno zvuči, zar ne? I da, ideja jeste sjajna, ali, evo gde je “zaškripelo”:

- Je l' ima veći broj od XL, nemojte da se blamirate ako nemate da ste body positive -, postavila je Vanja obično i za potencijalnog kupca sasvim okej pitanje.

Printcreen/Instagarm/vanja bursac
 

Ubrzo je usledio odgovor ovog brenda: -  Uh, osećamo dosta negative u ovom komentaru i žao nam je zbog toga. Nije nas blam našeg asortimana, naprotiv, preponosni smo na modele, krojeve, na to što je sve 100% prirodno i što ljudi tako divno reaguju, znajući kakav je kvalitet i koliko je sve udobno. Znamo da neće svako naći odgovarajući artikal i da nisu svi kupci našeg brenda, ali nije bitno, naš cilj nije da prodamo robu, već da pošaljemo mnogo jaču i važniju poruku, a to je da je svaka žena savrena, bez obzira koji broj nosi. -

- Znači, nemate veće veličine -, prevela je Vanja njihov preopširan odgovor bez odgovora.

I, umesto da jednostavno odgovore sa - Nemamo -, što bi ujedno bio i jedini pravi odgovor, poruke koje su usledile od strane administratora društvenih mreža ove kompanije, pokrenule su pravu lavinu.

Pogledajte prepisku:

Da stvar bude gora, u jednom momentu je, Vanja dobila i odgovor da se nadaju da će nekome kupiti poklon kod njih kad već nemaju veličinu za nju.

Okeeej... ovo nikako nije ni profesionalno, ni ljudski, složićete se.

Kao ni poruke koje su privatno razmenili, u kojima joj administrator sugeriše da je jako negativna.

Da li administrator društvenih mreža ovog brenda nije shvatio da je Vanja samo pokušala da objasni da je “body positivity” mnogo šira priča od “volimo te I bez šminke i bez fotošopa i sa strijama, ali od xs do xl veličine", ili jednostavno nema odgovarajuće veštine potrebne za komunikaciju - ne znamo, ali znamo da brend koji insistira na kvalitetu i odnosu sa kupcima, sebi, ovako nešto, nije smeo da dozvoli.

Ovim povodom kontaktirali smo Vanju koja nam je rekla da joj je sada potrebno da se malo skloni sa interneta na nekoliko dana: - U ovom trenutku sam, iskreno, van sebe. Apsolutno nisam očekivala da će se ovo dogoditi. Očekivala sam da niko neće reagovati, jer ja o tim stvarima pišem već godinama, o tim brendovima koji se lažno predstavljaju kao “body positive”, a nisu to -, rekla nam je ona i objasnila da ovakve komentare ne piše niti iz besa, niti iz očaja, ali da sada jeste i besna i očajna, jer, iako je mnogo ljudi podržalo, sa druge strane vidi da, isto tako, mnogo njih nema apsolutno nikakvo razumevanje.

 

- Okreću priču na to da se radi samo o meni, a uopšte nije samo o meni reč, već o svakoj ženi koja se ne uklapa u standardni šablon, bilo zbog njene veličine u smislu težine, bila ona mala ili velika, ili zbog visine, ili godina. Radi se o tome da je to jedna sveobuhvatna priča, a ne samo to što sam ja debela, pa zbog toga komentarišem. Loš je fokus, jer se kod mene na postovima otvoreno vidi kako izgledam, a ljudi sada okreću da je ovo priča o mom izgledu, a zapravo je stvar u tome da ne treba lažno da se predstavljaš u nekakvoj kampanji. To je “body positivity washing” I ja prosto ne znam šta nije u redu sa ljudima”, kaže Vanja pomalo razočarano.

Sa druge strane, Mirko Bunčić, marketing direktor “Extreme Intima” nam je objasnio da oni nikada nisu gurali “body postive” priču.

- Mi nikada, nigde nismo rekli da smo “body positive”. Ako pažljivo pogledate kampanju, videćete da “body positive” nigde ne spominjemo kao koncept, kao pravac i kao nešto što ima jako široku definiciju i dolazi iz sveta. Naša kampanja je fokusirana na prirodnu lepotu žene i na zdrav izgled, jer nisu im potrebni filteri, šminka, niti fotošop. To je ono što smo mi želeli da naglasimo i ni u jednom momentu nismo pričali o veličinama, nigde nismo ulazili u tu temu, jer znamo da imamo određeni broj veličina. Mi pričamo o različitim oblicima tela, nepravilnostima, pričamo o strijama, o ožiljcima, o tetovažama. Pričamo o svim tim nekim sitnicama koje žene pokrivaju, misleći da su nedostaci, a zapravo ih to čini posebnima i savršenima. Danas je sve u filterima I sve je iskrivljeno, a mi se ne zalažemo za veštačku lepotu, već za prirodnu”, kaže Mirko.

 

Ipak, saglasan je da se lavina pokrenula usled loše komunikacije od strane osobe koja je zadužena za njihove društvene mreže:

- Mi smo svesni da smo tu proklizali i impulsivno i emotivno odreagovali na jednu vrstu uvrede. Čuli smo se sa Vanjom i ona nam je kroz razgovor rekla da jeste bila agresivnija u komentaru, ali mi nismo smeli da dozvolimo sebi takvu reakciju i takav odgovor. To nije smelo da se desi. Imali smo ozbiljan razgovor sa njom i izrazili smo svoje žaljenje, a već smo popričali i sa timom i to ne samo sa marketing timom, već i šire i znamo gde smo pogrešili i to ćemo i ispraviti. Sada dobijamo poruke u kojima se insistira da osoba koja je vodila komunikaciju dobije otkaz. Mi to nećemo uraditi, mi ćemo ulagati u naše ljude da bi sutra bili bolji i da bi znali kako da se nose sa ovakvim reakcijama -, rekao nam je Bunčić I zaključio da je pozitivna strana cele priče to što su shvatili da postoji velika potražnja za nestandardnim veličinama i da već rade na tome da prošire asortiman. Za to će, kako nam je rekao, biti potrebno vreme, jer nije lako uraditi tako nešto, ali da će biti urađeno, jer njihova svrha jeste da se svaka žena oseća savršeno u svom telu.

Iskreno se nadamo da su gospodin Bunčić i ostatak tima ovo shvatili i da će poraditi na svim aspektima svoje poslovnosti, jer da bi se žena osećala savršeno u svom telu, nije neophodna samo savršena veličina, već i savršen način komunikacije sa njom.

BONUS VIDEO:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike