Revolucija u evoluciji: Čuveni "Folksvagenov T1 buli" sada i na struju (VIDEO)

26.03.2023

10:59

0

Autor: G.M.Š.

Jedna od najvećih premijera ovogodišnjeg 55. Međunarodnog sajma automobila u Beogradu je nova verzija čuvenog „Folksvagenovog“ transportera T1

Revolucija u evoluciji: Čuveni "Folksvagenov T1 buli" sada i na struju (VIDEO)
Copyright 24sedam/Katarina Mihajlović

Legenda u novom ruhu, moglo bi se reći za svaku novu premijeru iole uspešnijeg modela nekog automobila ali za „Folksvagenov“ model „transporter T1“, znan i kao „buli“, to je zaista tako. A ovoga puta, na 55. Međunarodni sajam automobila stigla je ne samo „nova verzija“, nego potpuno novi koncept decenijama i generacijama vozača dragog „kombija“.

O čemu se radi, 24sedam se raspitao kod uvoznika, kompanije „Porše SCG“.

- Najvažniji naš eksponat i jedna od najatraktivnijih premijera na celom ovogodišnjem sajmu je premijera novog „ID.Buzz-a“. Radi se o novoj generaciji duge tradicije „transportera T1“, čuvenog „bulija“, sada u potpuno novoj tehnologiji električnog automobila - kaže Slobodan Pešić, direktor „Folksvagena“ za Srbiju i Crnu Goru u kompaniji „Porše SCG“.

Ovo vozilo savremene koncepcije i tehnologije, spremno je da u avanturu na putu povede sedam putnika koji će da na struju „u cugu“ prevale 400 kilometara sa baterijom od 77 kilovata. One koji su navikli na benzin i dizel, pa ih to brine, iz „Folksvagena“ poručuju da za to nema razloga.

24sedam/Katarina Mihajlović
 

- Ovakav automobil, zbog svoje visine i gabarita iako je najniži u klasi, svakako neće biti vozilo sa najvećim dometom električnim ali vozači ne treba da imaju „nervozu zbog dometa“ jer baterija se dopuni od 10 do 80 odsto za 20 minuta a za 100 kilometara dodatnog dometa treba manje od 10 minuta punjenja – objašnjava Pešić.

Inače, manji od originalnog koncepta, ID.Buzz sa standardnim međuosovinskim rastojanjem ima dužinu od 4.712 mm, širinu od 1.980 mm, dok je visina 1.938 mm. Tako da je za 192 mm kraći, 76 mm širi i 32 mm niži od ekvivalentnog Multivana.

24sedam/Katarina Mihajlović
 

Izgled kontrolne table je sličan kao kod aktuelnih ID modela. Tu je digitalna instrument tabla minimalističkog dizajna veličine 5,3 inča, dok standardni centralni ekran veličine 10 inča opciono, uz doplatu, može imati veličinu od 12 inča. Dostupan je veliki izbor kombinacija boja, ali i nasloni za ruku koji pružaju osećaj sedenja u fotelji.

24sedam/Katarina Mihajlović
 

I dok u putničkoj verziji zadnja sedišta ne mogu da se izbace kako bi se povećala zapremina tovarnog prostora, pa dostupna zapremina od 1.121 litar, sa preklapanjem zadnje klupe dobija se prostor od 2.205 litara, postoji i cargo verzija koja nudi čak 3,9 kubnih metara iskoristivog prostora.

Isporuke počinju na jesen, a u pojedinim evropskim državama biće moguće poručiti ID.Buzz već od maja.

Zvanično još se ne zna koliko će tačno koštati, ali se očekuje da će za Cargo verziju biti potrebno izdvojiti nešto manje od 50.000 evra, dok će putnička verzija imati početnu cenu od oko 60.000 evra.

A ovako je legenda izgledala kada se tek pojavila:

Pexels
 

Pogledajte video:

BONUS VIDEO:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike