Koje dve reči zaposleni u „Dizniju“ ne smeju da izgovore?

20.08.2021

15:00 >> 15:27

0

Autor: A. G.

Ako vam gost postavi pitanje, uvek morate imati odgovor

Koje dve reči zaposleni u „Dizniju“ ne smeju da izgovore?
Copyright Profimedia

„Diznijevi“ parkovi nisu najsrećnija mesta na svetu bez razloga. Iza čitave magije stoje desetine hiljada zaposlenih koji sa velikom posvećenošću stvaraju nezaboravno iskustvo za svakog gosta.

Razne su tajne koje pomažu da se magija dogodi. To uključuje i način na koji zaposleni, bez obzira na to da li igraju lik ili ne, komuniciraju sa gostima.

Koje dve reči zaposleni u „Dizniju“ ne smeju da izgovore?

Ako vam gost postavi pitanje, uvek morate imati odgovor, bez izuzetka, podelio je na mreži svoje iskustvo anonimni bivši član glumačke ekipe. Ako ne znate, saznajte, ali nemojte reći da ne znate. Ako je glupo pitanje, smislite blesav odgovor. Za goste najlepših parkova u svetu ne postoji odgovor „ne znam“.

Pixabay

Pročitajte još:

Glumci su obučeni da „kažu nešto kako bi pokrenuli priču“, navodi Kristofer Lukas, autor knjige „Najbolje od Diznija“. Čak i ako zaista ne znaju šta da odgovore mogu reći nešto poput: „Mogu da saznam za vas“ ili „To je vrlo dobro pitanje“. Tako će doći do odgovarajućeg komentara na pitanje ili će privući pažnju gosta.

Zanimljivo je da pravila ponašanja važe za celu kompaniju, ne samo za radnike u zabavnim parkovima, objašnjava Lukas. Ako radite u korporaciji „Dizni“ u računovodstvu, od vas se i dalje očekuje da se ponašate kao svaki drugi zaposleni u kompaniji.

Volt Dizni i Paja Patak / Profimedia

Jedna od filozofija kojima se Volt Dizni vodio je da svaka osoba koju gost sretne predstavlja celu kompaniju. Svi bi trebalo da se ponašaju na isti način i da odgovaraju na pitanja na isti način, objašnjava Lukas.

Članovi „Diznijevog“ tima obučeni su tako da gostima stvore najbolje moguće iskustvo, i sve što im kažu mora da se uskladi s tim. Oni nikada ne žele da se gosti osećaju kao da su postavili glupo pitanje, kaže Lukas. I dodaje da ako ste član glumačke ekipe, bez obzira na to da li odgovarate na pitanje ili ne, uvek morate učiniti sve da se gost oseća kao da je najvažnija osoba koju ćete sresti tog dana. Uloga svih zaposlenih je u tome da se ljudi osećaju kao da su „deo magije“.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

TAGOVI:

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike