IAB MIXX AWARDS 2023

28.03.2023

09:57

0

Radovi se mogu prijaviti najkasnije do 13. aprila 2023. godine, a pobednici IAB MIXX AWARDS 2023 će biti javno predstavljeni 18. maja

IAB MIXX AWARDS 2023
Copyright Promo

Produžen je rok za prijave radova do 13.aprila 2023. godine za prestižnu nagradu za najbolje digitalne kampanje i projekte

Radovi se mogu prijaviti najkasnije do 13. aprila 2023. godine, a pobednici IAB MIXX AWARDS 2023 će biti javno predstavljeni 18. maja prilikom svečane ceremonije dodele nagrada u okviru konferencije DIGITAL DAY.

Naša glavna tema DIGITAL DAY 2023 konferencije je FOR BETTER WEB u okviru koje ćemo se baviti novim i poboljšanim internetom, gde korisnici imaju kontrolu nad svojim podacima, privatnost se poštuje a digitalna iskustva su dizajnirana da unaprede živote a ne da ih iskorišćavaju.

FOR BETTER WEB narativ je poziv na akciju za sve nas da učestvujemo u ovom pokretu za promenu. To je podsetnik da internet nije fiksni entitet, već ekosistem koji se stalno razvija i na koji imamo moć da utičemo i da ga oblikujemo. Podržavajući etičke tehnološke kompanije, prihvatajući decentralizovane tehnologije i zalažući se za politike koje štite naša digitalna prava možemo da izgradimo bolju mrežu za sebe i za buduće generacije.

IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Exellence Awards) ove godine gubi neke stare i dobija šest novih kategorija: Employer Branding, Tik Tok, Social Good, Viral, Publisher Project, Digital Communication within Government,International and Non- Profit Organisations. Takođe, sve kategorije dobijaju osveženje kada su u pitanju opisi i kriterijumi.

Radovi se u skladu sa ciljevima kampanje ili projekta, kao i ranijih godina, mogu prijaviti u jednoj ili više kategorija. https://mixx.rs/ - prijava

https://mixx.rs/ - pravila

U svakoj kategoriji se dodeljuje po jedna nagrada, a žiri će svojim ocenama odrediti pobednika za sledećih 17 kategorija:

  • Brand Advertising;
  • Cross Media Integration;
  •  Innovation;
  • E-commerce;
  •  Product Launch;
  • Community Building;
  • Video Advertising;
  •  Content;
  •  Effectiveness;
  •  Influencer Marketing;
  • Social Media;
  • Employer Branding;
  • · Viral;
  • · TikTok
  • Social Good;
  • · Publisher Project;

· Digital Communication within the Government, International and Non-Profit Organisations

Za IAB MIXX Grand Prix, najprestižniju nagradu takmičenja, boriće se pobednički radovi iz svih kategorija, dok će odluku o dobitniku Grand Prix-a doneti stručni žiri tajnim glasanjem na sam dan svečane dodele. Kompanija koja je dobitnik Grand Prix-a ima mogućnost nominacije člana stručnog žirija za naredno takmičenje IAB MIXX Awards Serbia.

Stručni žiri, ove godine regionalni i najbrojniji do sada, činiće: Predsednik žirija – Goran Jankulovski, Menadžment partner/direkcije projekata- Žiška, Elena Tenžera, Group Account Director-DRIVE, Natalija Čorbić, Strategic Planner- Pioniri Communications, Jana Savić Rastovac, Executive Creative Director- McCann Beograd, Stefan Gajić, Creative Lead & Art Director- Direct Media United Solutions, Milena Maksić, Digital Director-Ovation BBDO, Vlatko Mladenović, Executive Creative Director- Polet Grupa, Milena Đorić Gudurić, direktorka marketinga- Mastercard, Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija- Lidl Srbija, Milan Perić, Marketing and Communications Director- Carslberg Serbia Group, Andrej Kugonič, Head of Marketing- Nordeus, Ivona Marinković, Senior Product Manager- L'Oreal, Daniel Fazlić, SE Europe countries –Bosnia and Herzegovina, Croatia, North Macedonia, Serbia and Slovenia, Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director- Friday Finally, Nađa Jokanović, izvršna direktorka i suosnivačica, WANNABE MAGAZINE,

Kristina Ilić, Creative Strategy Lead-Degordian.

Dodela nagrada MIXX Award se realizuje u organizaciji IAB Serbia od 2016. godine, kao jedina globalno priznata nagrada za najbolja ostvarenja u digitalnoj industriji. Pozivamo sve zainteresovane da se informišu o pravilima dodele nagrada na mixx.rs.

O IAB Serbia

Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia je udruženje koje je osnovano 2009. godine sa ciljem da aktivno podržava rast, razvoj i edukaciju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji. Kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe, IAB Serbia nastoji da pomogne učesnicima u medijskoj i oglašivačkoj industriji da napreduju u digitalnoj ekonomiji. Članstvo čine više od 70 medijskih i digitalnih agencija, izdavača, brendova i tehnoloških firmi odgovornih za prodaju, isporuku i optimizaciju digitalnih oglasa, kao drugih kompanija koje ulažu svoje budžete u digitalne kampanje.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: PR.

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike