Srbi zarobljeni u Rimu potvrdili za 24sedam: Obezbeđen autobuski prevoz za deo putnika - sutra i prekosutra avionski letovi!

26.06.2022

13:00

Podsetimo, još oko 60 lekara zarobljeno je na frankfurtskom aerodromu

rom aerodrom viz er otkazni letovi - Copyright Profimedia

Za deo Srba koji su više od 12 sati zarobljeni u Rimu, nakon što im je posle više odlaganja tog dana, otkazan let Viz er za Beograd, obezbeđen je autobus za povratak kući javlja jedan od putnika za 24sedam.

- Obezbeđen je autobus za povratak u Srbiju od strane aerodroma Ciampino, ne od kompanije sa kojom smo trebali da letimo. U hotelu nam je obezbeđen smeštaj, kao i hrana - istakao je on.

Ovu informaciju za Tanjug je potvrdio i ambasador Srbije u Italiji Goran Aleksić. On je istakao da će 77 putnika iz Srbije za Beograd krenuti u 16.30 sati, dok će se ostali putnici vratiti sutra ili prekosutra u privatnoj režiji.

- Nismo videli izglede za neki novi let Viz era - dodao je Aleksić i izrazio zadovoljstvo što je pronađeno rešenje.

Podsetimo, putnici su bili zarobljeni na aerodromu u Rimu, a rečeno im je da se na novi let mogu ukrcati u utorak ili pak subotu.

Srećom, oko 2 sata posle ponoći smešteni su u hotel, a kući će moći da se vrate u naredna dva dana.

- Ima grupa ljudi koja ostaje da prenoći i ima let sutra, a druga grupa ima let u utorak. Obezbeđeni su smeštaji za ta dva dana - ispričao nam je putnik.

- Sutra će poleteti između 10 i 15 putnika, a utorak njih desetak - dodaje.

A post shared by 192.RS (@192_rs)

Podsetimo, slična situacija zadesila je i srpske lekare, koji su se vraćali sa konferencije u Lisabonu.

Dejan Dimitrijević, specijalista ginekologije i akušerstva, izjavio je da je let iz Lisabona na kom je bila velika grupa od oko 60 srpskih lekara kasnio u dolasku na aerodrom u Frankfurtu, na kom ih nije sačekao avion kojim je trebalo da odlete za Beograd.

- Mi smo doktori iz Beograda, ima nas otprilike 60 i došli smo ovde u 22:45. Od tada kreće čekanje u redu da se rebukiramo, a oni su u 12:00 zatvorili šaltere i rekli "vidimo se u šest ujutru". Neprofesionalno ponašanje, oni očigledno ovde imaju neki problem. Stvari nismo uzeli niti ćemo uzeti, jer ne možemo da dođemo do kofera. I neće nam ih ni vratiti sve do sledećeg leta - izjavio je Dimitrijević za Tanjug.

On je naveo da su putnicima iz Srbije danas ponuđeni neki letovi koji su planirani za sutra u 11 časova i da im je ponuđen hotelski smeštaj.

- Neizvesno je da li ćemo i sutra ući na te letove. Odavno se ovako nešto nije desilo, Sto lekara iz različitih oblasti je ovde blokirano. Svaki peti službenik radi - naveo je Dimitrijević.

Kako su objasnili, u Francuskoj je štrajk zaposlenih na aerodromu, zbog čega im je let kasnio, a samim tim nisu uspeli da se ukrcaju na avion za Beograd iz Nemačke.

Lekari su ispričali za "Blic" da zaposleni na frankfurtskom aerodromu nisu imali razumevanja, te da nisu želeli da pošalju šatl autobuse sa kojim bi uspeli da se ukrcaju i sigurno slete u Srbiju.

Bonus video:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.