Srbi i dalje zarobljeni u Rimu - čeka se odgovor Viz era! Više od 12 sati čekaju epilog: "Smešteni smo u 2 sata ujutru u hotel"

26.06.2022

10:48 >> 11:32

Autor: M.P.

Oko 200 putnika je ostalo bez leta za Beograd

Ilustracija - Copyright Profimedia

Ambasador Srbije u Italiji Goran Aleksić izjavio je danas da građani Srbije koji u Rimu čekaju zbog otkazivanja leta Viz era za Beograd ostaju u hotelu i da se zasad čeka odgovor iz te kompanije.

- Govorimo o letu Viz era 68327 koji je juče u 17:45 trebalo da poleti za Beograd - precizirao je ambasador za TV Prva i rekao da se za sada čeka odgovor Viz era i da će putnici ostati u hotelu.

Zbog otkazivanja letova oko 300 putnika iz Srbije od sinoć se nalazi na aerodromima u Rimu i Frankfurtu.

Diplomatski predstavnici Srbije u Italiji i u Nemačkoj su sve vreme sa našim građanima koji su ostali blokirani na aerodromima u Rimu i Frankfurtu i zajedno sa Ministarstvom spoljnih poslova pokušavaju da pronađu rešenje.

Ekipa 24sedam uspela je da kontaktira jednog od putnika iz Rima, koji nam je potvrdio da su srećom prebačeni u hotel.

- Nalazimo se u hotelu gde su nas noćas oko 2 sata smestili, jutros je došao ambasador - ispričao je on za 24sedam.

A post shared by 192.RS (@192_rs)

Prema ranijem pisanju, sledeći let je tek u utorak, ali je popunjen, a naredni  su u sredu i u subotu.

- Ovde ima ljudi sa malom decom, kao i onih koji mogu da izgube posao... Nađite nam avion - poručila je sinoć jedna od žena koja je zarobljena u Rimu.

Podsetimo, još oko 60 putnika, lekara koji su bili na konferenciji u Lisabonu, zarobljeno je na frankfurtskom aerodromu.

- Danas su ponuđeni neki letovi koji su planirani za sutra u 11 časova i hotelski smeštaj - izjavio je za Tanjug Dejan Dimitrijević, specijalista ginekologije i akušerstva.

Dimitrijević je rekao da je konzul Branko Radovanović s našim putnicima i trudi se da pronađe rešenje.

On je izjavio da je let iz Lisabona na kom je bila velika grupa od oko 60 srpskih lekara kasnio u dolasku na aerodrom u Frankfurtu, na kom ih nije sačekao avion kojim je trebalo da odlete za Beograd.

- Mi smo doktori iz Beograda, ima nas otprilike 60 i došli smo ovde u 22:45. Od tada kreće čekanje u redu da se rebukiramo, a oni su u 12:00 zatvorili šaltere i rekli "vidimo se u šest ujutru". Neprofesionalno ponašanje, oni očigledno ovde imaju neki problem. Stvari nismo uzeli niti ćemo uzeti , jer ne možemo da dođemo do kofera. I neće nam ih ni vratiti sve do sledećeg leta - izjavio je Dimitrijević za Tanjug.

On je naveo da su putnicima iz Srbije danas ponuđeni neki letovi koji su planirani za sutra u 11 časova i da im je ponuđen hotelski smeštaj.

- Neizvesno je da li ćemo i sutra ući na te letove. Odavno se ovako nešto nije desilo, Sto lekara iz različitih oblasti je ovde blokirano. Svaki peti službenik radi - naveo je Dimitrijević.

Kako su objasnili, u Francuskoj je štrajk zaposlenih na aerodromu, zbog čega im je let kasnio, a samim tim nisu uspeli da se ukrcaju na avion za Beograd iz Nemačke.

Lekari su ispričali za "Blic" da zaposleni na frankfurtskom aerodromu nisu imali razumevanja, te da nisu želeli da pošalju šatl autobuse sa kojim bi uspeli da se ukrcaju i sigurno slete u Srbiju.

Bonus video:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.