Nemačke pivare pogođene lošim vremenom i inflacijom: Prodaja piva u padu
One nisu doživele porast prodaje koji su očekivale tokom UEFA Euro 2024
Prodaja piva u Nemačkoj pala je za 0,6 odsto iliti 25,8 miliona litara u prvoj polovini 2024. u poređenju sa prošlom godinom, pokazali su podaci nemačke Statističke kancelarije Destatis.
Nemačke pivare nisu doživele porast prodaje koji su očekivale tokom UEFA Euro 2024 - zemlja je zabeležila najslabiju domaću prodaju piva za mesec jun - kada se održavala većina turnira - još od 1993. godine.
Loše vreme i inflacija pogoršavaju probleme pivara
Jedan deo krivice može se pripisati vremenu, sa obilnim kišama i nižim temperaturama nego obično, što je udaljilo fanove od otvorenih pivskih bašti i barova.
Inflacija je takođe ozbiljno pogodila pivarsku industriju - većina pivara se žale na drastično povećanje troškova sirovina i logistike. U isto vreme, međutim, bezalkoholno pivo postaje sve popularnije.
Pročitajte još:
- Tokom Evropskog fudbalskog prvenstva, vrtoglavo osciliranje temperatura i česti olujni pljuskovi osujetili su poslovanje mnogim barovima, a mnoge baštenske zabave su otkazane - izjavio je generalni direktor Nemačkog udruženja pivara Holger Ajhele.
Destatis je takođe izvestio o padu prodaje pomešanih pića koja su popularna u Nemačkoj, kao što su pivo sa limunadom ili Koka-kolom.
U poređenju sa prvom polovinom 2023. godine, prodaja ovih miksova opala je za 5,4 odsto.
Ova vest stiže uoči Međunarodnog dana piva, koji se obeležava 2. avgusta.
Bonus video:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari