Kriza? Kakva kriza, to je za sirotinju!

25.04.2023

11:01

0

Autor: 24sedam

Evropa je dobila prvu kompaniju vredniju od 500 milijardi dolara i to nije ni proizvođač tehnolgije, hrane ili lekova već – luksuza

Kriza? Kakva kriza, to je za sirotinju!
Luj Viton - Copyright 24sedam/ Ljiljana keković

Kompanija „LVMH“, pod čičjim su okriljem kompanije-brendovi „Luj Viton“, „Kristijan Dior“ i „Tifani“, „Tag Hajer“ i Moet & Šandon postala je u vreme recesije i ekonomske krize prva evropska firma čija je vrednost na berzi više od 500 milijardi dolara, piše Seebiz.eu,

Akcije kompanije porasle su 0,3 odsto na osnovu tražnje kineskih kupaca za proizvodima ove kućče luksuza, što je bilo dovoljno za ulazak u istoriju.

„LVMH“, koji vodi najbogatiji čovek na svetu Bernar Arno, sada vredi oko 30 odsto više nego što je bio na početku 2023. godine i u rangu je 10 najvećih svetskih kompanija.

Prema poslednjim podaicma iz ovog meseca, kompanija je imala prodaju u prvom kvartalu veću za 17 odsto, zbog „značajnog oporavka" u Aziji.

Kina čini oko 80 odsto njihovog azijskog poslovanja, a „Luj Viton“ ima trgovinu u Pekingu od 1992.

Analitičari predviđaju da ponovno otvaranje Kine nakon kovida može da podigne tražnju za skupocenom odećom i dodacima za čak 20 odsto ove godine.

Finansijska kuća „Morgan Stenli“ kaže da kineski i korejski kupci "sve više daju prednost robnim markama s najvišom cenom, koje smatraju statusnim simbolima, dok smanjuju potrošnju na jeftinije, više modno orijentisane ili 'aspirativne' marke koje favorizuju zapadni kupci".

BONUS VIDEO

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Možda vas zanima

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike