Oko 50 odsto potrošača u Srbiji pohrliće u kupovinu tokom "Crnog petka", 39 odsto njih pazariće onlajn

23.11.2020

10:45 >> 12:22

0

Ipak, prazničnu kupovinu ostaviće za poslednji trenutak čak 45,6 odsto ispitanih potrošača u Srbiji

Oko 50 odsto potrošača u Srbiji pohrliće u kupovinu tokom "Crnog petka", 39 odsto njih pazariće onlajn
Copyright Profimedia

Polovina evropskih kupaca (52 odsto) i 50,9 odsto potrošača u Srbiji planira da obavi prazničnu kupovinu tokom trajanja rasprodaja i sezonskih popusta za vreme “Crnog petka”, podaci su istraživanja kompanije “Kasperski”.

Za razliku od 60 procenata potrošača u Evropi, nešto više od trećine (39,4 odsto) potrošača u Srbiji izjavilo je da veći deo praznične kupovine planira da obavi onlajn, navodi “Kasperski” u saopštenju.

Blizu 45,6 procenata ispitanika u Srbiji, dodaje se, planira da ostavi prazničnu kupovinu za poslednji trenutak, u nadi da će naići na veće popuste.

Kako je onlajn kupovina u porastu, nalazi kompanije “Kasperski” takođe pokazuju da većina ispitanika ne planira da smanji troškove kada je reč o prazničnoj kupovini – uprkos ekonomskoj recesiji širom kontinenta.

Pročitajte još: Ko kupi “Ledo” i “Frikom” kontrolisaće tržište regiona?

Pročitajte još: Stvarna digitalizacija: Do srpske oranice i sa Novog Zelanda

Samo četvrtina (26 odsto) evropskih potrošača namerava da ove godine smanji budžet za ove kupovine, i to za trećinu ili više, zbog finansijskih ograničenja prouzrokovanih kovid pandemijom, dok u Srbiji 27,4 odsto ispitanika planira da uradi isto.

U Evropi ova brojka raste i do 30 procenata među ispitanicima životne dobi od 25 do 34 godine, koji su najviše pogođeni gubitkom radnih mesta usled pandemije.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: Tanjug

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike