Alibaba poziva evropske kompanije da trguju na Tmall Global

19.01.2021

11:18 >> 11:21

0

Virtuelni samit Tmall Global održava se do 21. januara, pod sloganom Put do Kine - Alibaba - Globalni samit novih prodavaca 2021. godine

Alibaba poziva evropske kompanije da trguju na Tmall Global
Copyright Pixabay

Na otvaranju virutelnog samita kineskog giganta onlajn trgovine Alibaba, na kome učestvuju i veliki broj srpskih kompanija, poručeno je da u Kini potrošnja i dalje raste uprkos pandemiji i da Alibabina platforma za elektronsku trgovinu “Tmall Global” nudi velike mogućnosti evropskim partnerima.

Virtuelni samit Tmall Global održava se do 21. januara, pod sloganom “Put do Kine – Alibaba – Globalni samit novih prodavaca 2021. godine. Predsednik Tmall Import & Export Alibaba grupe Alvin Liu je na otvaranju poručio da žele da pronađu u Evropi nove prijatelje i partnere na samitu.

Podsetio je da se svet još uvek suočava sa pandemijom korona virusa i naglasio da u Kini uprkos tome potrošnja konstantno raste.

Mere za stimulaciju izvoza

– Ako pogledamo javne podatke vidimo da je bilo više od 155 miliona Kineza koji su pre pandemije putovali po celom svetu i kupovali, značajno doprinoseći potrošnji. Ti ljudi su prošle godine morali da ostanu u Kini i došla je do izražaja platforma za elektronsku trgovinu sa inostranastvom – naveo je Liu.

Ističe da potrošnja i dalje raste zbog velikog tržišta brendova globalnih kompanija. Liu podseća da je kineska vlada u prethodnom periodu donosila razne mere za stimulaciju izvoza.

Kina nudi put od velike potražnje za evropskim proizvodima; Foto;Pixabay/PublicDomainPictures

– Danas vam nudimo put od velike potražnje u Kini za vašim proizvodima u raznim katetgorijama – rekao je on.

Tmall Global je platforma za elektronsku trgovinu Alibaba grupe i kao jedna od najposećenijih veb lokacija za maloprodaju omogućava preduzećima širom sveta da svoje proizvode prodaju u Kini.

Gemeralni menadžer Tmall Global Magie Liu je rekla da je došlo do promena u strukturi potrošnje u Kini pošto ljudi više vremena provode kući, pa su im više potrebni proizvodi za negu tela, elektronski uređaji i slično.

Nove digitalne strategije

Kaže da trendovi u trgovini već daju jak signal i najavu da će 2021. godina biti mnogo bolja od prethodne i dati mogućnosti za bolje poslovanje.

Sve više ljudi u Kini kupuje onlajn; Profimedia

Direktorka za poslovni razvoj u Evropi Alibaba grupe Marsela kaže da su u prethodnih pet godina uspeli da privuku mnogo poznatih evropskih brendova na kinesko tržišta, kao i da je čak 80 odsto njih u Kini preko Tmall Global platforme.

– Onlajn prekogranični biznis je nova vrsta inovativnog biznisa, koji stvara mogućnosti – navela je ona.

Kovid 19 kriza je, kaže, ubrzala promene u ritejl industriji tokom prethodne godine i mnogi međunarodni prodavci su doneli nove digitalne strategije. Naglasila je da Kini sve više ljudi kupuje onlajn, a da Tmall Global platforma nije samo prodajna već i tržišta platforma koja nudi razne modele za saradnju.

Pročitajte još

– Hajde da učinimo da 2021. godina bude sjajna za trgovinu. Evropo čekamo te – poručila je ona.

Tmall platforma okuplja više od 26.000 stranih kompanija u 5.300 kategorija iz više od 84 zemlje i pomaže stranim brendovima da dođu do 800 miliona potrošača koji u Kini kupuju preko Alibabe.

Inače, Privredna komora Srbije pozvala je ranije zainteresovane kompanije da od 19. do 21. januara učestvuju na Alibabinom “Virtuelnom samitu za nove prodavce Tmall Global” i iskoriste priliku da svoje proizvode predstave ogromnom kineskom tržištu. U PKS su istakli da je taj samit velika šansa za sve naše kompanije da se predstave i nađu kupce na kineskom tržištu.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: Tanjug

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike