Alibaba poziva evropske kompanije da trguju na Tmall Global
Virtuelni samit Tmall Global održava se do 21. januara, pod sloganom Put do Kine - Alibaba - Globalni samit novih prodavaca 2021. godine
Na otvaranju virutelnog samita kineskog giganta onlajn trgovine Alibaba, na kome učestvuju i veliki broj srpskih kompanija, poručeno je da u Kini potrošnja i dalje raste uprkos pandemiji i da Alibabina platforma za elektronsku trgovinu “Tmall Global” nudi velike mogućnosti evropskim partnerima.
Virtuelni samit Tmall Global održava se do 21. januara, pod sloganom “Put do Kine – Alibaba – Globalni samit novih prodavaca 2021. godine. Predsednik Tmall Import & Export Alibaba grupe Alvin Liu je na otvaranju poručio da žele da pronađu u Evropi nove prijatelje i partnere na samitu.
Podsetio je da se svet još uvek suočava sa pandemijom korona virusa i naglasio da u Kini uprkos tome potrošnja konstantno raste.
Mere za stimulaciju izvoza
– Ako pogledamo javne podatke vidimo da je bilo više od 155 miliona Kineza koji su pre pandemije putovali po celom svetu i kupovali, značajno doprinoseći potrošnji. Ti ljudi su prošle godine morali da ostanu u Kini i došla je do izražaja platforma za elektronsku trgovinu sa inostranastvom – naveo je Liu.
Ističe da potrošnja i dalje raste zbog velikog tržišta brendova globalnih kompanija. Liu podseća da je kineska vlada u prethodnom periodu donosila razne mere za stimulaciju izvoza.
– Danas vam nudimo put od velike potražnje u Kini za vašim proizvodima u raznim katetgorijama – rekao je on.
Tmall Global je platforma za elektronsku trgovinu Alibaba grupe i kao jedna od najposećenijih veb lokacija za maloprodaju omogućava preduzećima širom sveta da svoje proizvode prodaju u Kini.
Gemeralni menadžer Tmall Global Magie Liu je rekla da je došlo do promena u strukturi potrošnje u Kini pošto ljudi više vremena provode kući, pa su im više potrebni proizvodi za negu tela, elektronski uređaji i slično.
Nove digitalne strategije
Kaže da trendovi u trgovini već daju jak signal i najavu da će 2021. godina biti mnogo bolja od prethodne i dati mogućnosti za bolje poslovanje.
Direktorka za poslovni razvoj u Evropi Alibaba grupe Marsela kaže da su u prethodnih pet godina uspeli da privuku mnogo poznatih evropskih brendova na kinesko tržišta, kao i da je čak 80 odsto njih u Kini preko Tmall Global platforme.
– Onlajn prekogranični biznis je nova vrsta inovativnog biznisa, koji stvara mogućnosti – navela je ona.
Kovid 19 kriza je, kaže, ubrzala promene u ritejl industriji tokom prethodne godine i mnogi međunarodni prodavci su doneli nove digitalne strategije. Naglasila je da Kini sve više ljudi kupuje onlajn, a da Tmall Global platforma nije samo prodajna već i tržišta platforma koja nudi razne modele za saradnju.
Pročitajte još
– Hajde da učinimo da 2021. godina bude sjajna za trgovinu. Evropo čekamo te – poručila je ona.
Tmall platforma okuplja više od 26.000 stranih kompanija u 5.300 kategorija iz više od 84 zemlje i pomaže stranim brendovima da dođu do 800 miliona potrošača koji u Kini kupuju preko Alibabe.
Inače, Privredna komora Srbije pozvala je ranije zainteresovane kompanije da od 19. do 21. januara učestvuju na Alibabinom “Virtuelnom samitu za nove prodavce Tmall Global” i iskoriste priliku da svoje proizvode predstave ogromnom kineskom tržištu. U PKS su istakli da je taj samit velika šansa za sve naše kompanije da se predstave i nađu kupce na kineskom tržištu.
Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari