Lakše, brže i efikasnije do potrebnih informacija u Beogradu: Servisni centar sa jedinstvenim kodnim brojem 11-0-11 počeo sa radom

14.03.2023

13:36

1

Autor: L. Đ. T.

Građani od sada ne moraju da znaju šta je čija nadležnost, ne moraju da pronalaze i pozivaju različite brojeve - dovoljno je da okrenu samo jedan broj

Lakše, brže i efikasnije do potrebnih informacija u Beogradu: Servisni centar sa jedinstvenim kodnim brojem 11-0-11 počeo sa radom
Servisni centar je počeo sa radom - Copyright 24sedam/L. Đ. T

U cilju kvalitetnije, brže i efikasnije komunikacije sa građanima, grad Beograd je osnovao Servisni centar sa jedinstvenim kodnim brojem 11-0-11.  Pozivom na ovaj broj građani Beograda će ubuduće imati mogućnost da prijave komunalne probleme, dobiju informacije i daju svoje sugestije u cilju boljeg funkcionisanja grada.

Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić je prilikom obilaska novog prostora u Knez Mihailovoj ulici podsetio da je ovu ideju inicirao pre oko godinu i po dana, po uzoru na slični centar samo manjeg obima koji je napravio u opštini Novi Beograd, dok je bio na njenom čelu. 

- Ovo je za komunikaciju, što se tiče grada Beograda, istorijski dan. Ovaj sistem je objedinio sve, a 72 sata će biti rok da se da povratna informacija građanima. Ne postoji nijedna informacija koju budemo dobijali od Beograđana, a da će moći da ostane začaurena. Siguran sam da će ovaj sistem podići i kvalitet naših radnika - rekao je Šapić.

Beoinfo
Aleksandar Šapić

Po prvi put svi subjekti čiji je osnivač Grad Beograd biće na jednom mestu, što će omogućiti bolju komunikaciju između samih preduzeća, sekretarijata i ustanova, a samim tim obezbediti i kvalitetniju uslugu građanima.

- Ovo je revolucija u komunikaciji sa Beograđanima, pre svega revolucija u podizanju pripravnosti svih gradskih službi. Teško da će sada moći da se provlače stvari koje su se do sada provlačile, moraće da se odgovori na sve razumne prijave i ukazivanja građana - naglasio je gradonačelnik.

Servisni centar biće dostupan građanima 24 sata, 365 dana u godini.

Beoinfo
 

Građani od sada ne moraju da znaju šta je čija nadležnost, ne moraju da pronalaze i pozivaju različite brojeve -  dovoljno je da okrenu samo jedan broj Servisnog centra 11-0-11 da bi dobili potrebne informacije,  prijavili problem ili dali sugestiju. 

24sedam/L. Đ. T
 

Sada su na jednom mestu -  pod jednim brojem: Komunalna milicija i inspekcija, JKP Infostan tehnologije, JP Gradsko stambeno, JKP Parking servis, JKP Javno osvetljenje, Javni prevoz, JKP Beogradski vodovod i kanalizacija, JKP Beogradske elektrane, JKP Gradska čistoća,  JKP Zelenilo Beograd, JKP Beograd put. 

Postoje takođe i preduzeća koja do sada nisu imala svoje kol centre, a od sada će građani kroz Sevisni centar 11-0-11 moći sa njima direktno da komuniciraju kroz ovaj sistem kao što su npr JKP Beogradske pijace ili JKP Veterina Beograd (npr. želite da prijavite da je u vašoj blizini čopor pasa - sada više niste vezani za radno vreme Veterine Beograd već problem možete prijaviti 24 časa 365 dana u godini). 

- Pokušaćemo da do kraja kalendarske godine u čitav sistem da implementiramo sve ustanove u gradu, a tu pre svega mislim na ustanove kulture i sportske centre - rekao je prvi čovek grada.

24sedam/L. Đ. T
 

Šapić je istakao da će postojati jasna pravila kako će građani da prijavljuju problem koji imaju.

- Rok da se dobije informacija o pitanju koje ste postavili biće 72 sata, ali ne i za rešenje jer postoje stvari koje ne mogu da se reše za tako kratak rok. Sama činjenica da da će građani dobiti povratnu informaciju je nešto što ovaj sistem nikada do sada nije prepoznavao. Kvalitet usluge se neće poboljšati odmah, trebaće nam vreme, ali je činjenica da od sada više nema drugih brojeva već samo jedan 11-0-11 i siguran sam da svi budući gradonačelnici neće ovo ukinuti i da se neće vratiti na nešto što je bilo pre ovoga - naveo je gradonačelnik.

Beoinfo
 

Prema njegovim rečima, Beograđani više ne moraju da razmišljaju ko je za šta nadležan, čak će dobiti informaciju ko je nadležan ukoliko to nije grad.

- Novitet je to što su ovakve službe do sada zvanično radile do 16 sati, a ovaj servis će biti otvoren 24 sata svakog dana u godini. Želja nam je da budemo ekspeditivni i tačni, ali ćemo biti rigorozni za one koji iz bilo kojih razloga žele da nas ometaju - zaključio je gradonačelnik i dodao da ovakvim sistemom ne mogu da se pohvale ni gradovi koji su daleko ekonomski snažniji i uređeniji.

Bonus video

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Možda vas zanima

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike