Bahati motoristi opet divljaju u "beogradskom ruletu smrti": Bajkeri prikrivaju tablice i trkaju se u samom centru grada!

16.06.2022

17:35

0

Trasa od Slavije do Terazija kroz ulicu Kralja Milana opet je postala trkalište za bahate bajkere

Bahati motoristi opet divljaju u "beogradskom ruletu smrti": Bajkeri prikrivaju tablice i trkaju se u samom centru grada!
motociklista - Copyright Profimedia

Nekolicina nesavesnih vozača motora, sa skrivenim tablicama, skoro pa svakodnevno jurca i divlja Ulicom kralja Milana, ne mareći za svoju bezbednost, ali ni bezbednost ostalih Beograđana. Trasa od Terazija do Slavije, koju povezuje ova ulica, godinama je poznata po tome da čim dođe lepo vreme nesavesni bajkeri brzo voze kroz nju, često se izdižući na zadnji točak, ili radeći razne druge vratolomije.

Naime, takođe motoristi se često i trkaju od Terazija do Slavije a ova trasa čak je dobila i nezvaničan naziv "Beogradski rulet" ili "Rulet smrti". Upravo zbog toga što je kružna poput ruleta, a za nesavesne motoriste verovatno toliko i izazovna.

Naime, primećeno je da oni voze neprilagođenom brzinom, uglavnom preko 100 km/h a kada se propnu na zadnji točak veoma teško upravljati motorom, pa i najmanji trenutak nepažnje može da dovede do fatalnog ishoda. 

Kako je za 24sedam objasnio stručnjak za bezbednost saobraćaja i predsednik Asocijacije za bezbednost motociklista doktor Vladimir Jevtić, ovakav vid vožnje izrazito je nebezbedan.

- U ovakvim slučajevima ima elemenata nasilničke vožnje. To su poprilično velike brzine, sigurno dva-tri puta veće od dozvoljene u tom delu grada. Ako vozite 100 km/h, u jednoj sekundi prelazite malo manje od 30 metara. Poenta je što u tim momentima, ukoliko vozač motora hoće da reaguje, prećiće skoro 30 metara a da ništa nije uradio. Da bi se motor zaustavio treba mu još 50 metara, što znači da će ukupan zaustavni put biti malo manji od 80 metara. Takva vožnja je veoma opasna, zato što vozač ima malo vremena ili ga uopšte nema da odreaguje u slučaju nepredviđenih okolnosti - kaže Jevtić.

Takođe, veoma često se dešava da motoristi voze na zadnjem točku.

Ustupljene fotografije/Produkcija 46
Vladimir Jevtić

- Tada je upravljanje motociklom svedeno apsolutno na minimum. Dakle, može se dogoditi da u tom momentu motocikl izgubi balans, da ode na trotoar. Ta masa motocikla može da napravi opšti haos na trotoaru. Dovoljno je da vozač izgubi malo kontrolu nad motorom pa da povredi ili ubije sebe, ali i druge ljude - objašnjava naš sagovornik.

On ipak naglašava da veoma mali broj motociklista u Beogradu vozi ovako nebezbedno i neodgovorno.

- Ne treba sve motocikliste, zbog grupice nesavesnih vozača, okarakterisati kao bahate i opasne. Oni su najuočljiviji zato što se tako ponašaju, ali ogromna većina vozi normalno, u skladu sa zakonom - zaključio je naš sagovornik.

Bonus video

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike