Ponovo ste mamurni? Doktorka daje savete za ublažavanje posledica

08.12.2021

09:17

0

Svima se dogodilo da nam se omakne neka čašica više

Ponovo ste mamurni? Doktorka daje savete za ublažavanje posledica
Profimedia

Polako, ali sigurno nam stižu praznici.

Počinje period proslava, a samim tim i okupljanja uz koje često ide i alkohol.

Iako verujemo da većina ima meru, svi znamo da se vrlo često zalomi i poneka čašica više.

Možda, u tom trenutku, to i ne deluje toliko strašno, ali ujutru su stvari već prilično drugačije.

Glavobolja i mučnina su jedan od glavnih simptoma, a dan, u tom slučaju, u potpunosti propada, jer se automatski pretvara u razvlačenje po krevetu i odmaranje.

Iako ne postoji lek koji može da otkloni simptome i pomogne vam, doktorka Kerol Kuper kaže da postoje koraci koji mogu da ublaže celokupno stanje.

 "Glavobolja se javlja zbog dehidracije, mučnina i bolovi zbog iritacije creva, a umor zbog niskog nivoa šećera u krvi. Nema magičnog leka, ali postoji nekoliko saveta koje možete da primenite kroz dan mamurluka, da bi vam bilo lakše."

Pixabay
 

Voda
Jako je bitno da unesete dovoljno tečnosti nakon konzumiranja alkohola. Što pre krenete sa ovim korakom, to ćete se pre rešiti glavobolje. "Zapravo bi bilo poželjno da počnete da pijete vodu već uz alkohol, pre spavanja i odmah nakon buđenja."

Unsplash
 

Tablete
"Uzmite jedan ibuprofen koji će smanjiti glavobolju i ukloniti bolove u stomaku. Obavezno pojedite nešto pre tablete."

Ugljeni hidrati
Jelo bogato ugljienim hidratima će podići nivo šećera u krvi koji je pao tokom konzumacije alkohola. "Neki vole da pojedu porciju pomfrita, ali ako vam je to preteško za želudac i stomak, odaberite tost sa medom, lagani sendvič i slično."

Pexels
 
San

Jako je bitno da se odmorite i naspavate, pa ako nemate nikakve planove, posao, fakultet ili ponovna druženja, provedite dan u krevetu. "Kratko dremanje može čak i da ukloni sve simptome mamurluka."

Svež vazduh
 Ako, ipak, ne želite da provedete dan u krevetu i odmarate, izađite na svež vazduh, u neku laganu šetnju. Pomoći će kod glavobolje i onog osećaja "teške glave".

Pixabay
 

Vežbe

Mnogi će se jako teško odlučiti na ovo, ali znojenjem ćete izbaciti sve toksine iz tela, istegnućete i zagrejati mišiće, a takođe ćete i "prodrmati" organizam. Naravno, nemojte raditi neke preteške treninge - lagano trčanje, razgibavanje, ili vožnja bicikla je sasvim dovoljna.

BONUS VIDEO:

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti