Šakira ovu vežbu radi do iznemoglosti, ali zato njeno telo izgleda tako savršeno

09.10.2021

09:17

0

Pevačica svakodnevno naporno trenira, a jedna vežba je posebno važna zadnjicu

Šakira ovu vežbu radi do iznemoglosti, ali zato njeno telo izgleda tako savršeno
Profimedia

Šakira, 44-godišnja pevačica i majka dvoje dece, uspeva da održi fantastičnu liniju i posebno je tome bila posvećena u trudnoći kao i posle porođaja. 

Njen trener i veliki motivator Ana Kajzer je stručnjak za fitnes, a među njenim klijentima su i mnoge druge slavne ličnosti. Poznata je po tome što kombinuje elemente plesa, pilatesa i intervalnog treninga, ali uvek se vraća bazičnim pokretima.

Baš takva je i ova vežba koju forsira kad radi sa lepom Šakirom a zateže zadnjicu, oblikuje noge i pomaže u borbi sa celulitom. Pevačica koristi malu klupu za vežbanje, ali vi ovu vežbu možete raditi i na običnoj podlozi za treniranje.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shakira (@shakira)

Važno je da kičma ostane ravna, a ne da je krivite u lumbalnom delu. Noga se podiže tako što je stopalo otvoreno - kad radite levom, otvorite ga ka levoj strani. Koleno je ispravljeno i zategnuto. Radite isključivo pokretom noge iz kuka, nemojte dozvoliti da je "vuku" leđni mišići.

Šakira kaže da je Ana tera da radi ovu vežbu dok joj "noge ne otpadnu", ali vi nemojte toliko da se forsirate. Dovoljno je da uradite tri serije od po deset podizanja, samo je važno da budu pravilno izvedena. Posle vežbe se obavezno istegnite - uvek na suprotnu stranu od pravca u kojem ste vežbali.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shakira (@shakira)

Znači, posle ovog, sedite na podlogu blago raširenih nogu i uradite polako pretklon, naginjući se tako da vrhovima prstiju na rukama vučete ka vrhu stopala. Ostanite u maksimalnoj poziciji u kojoj ne osećate bol oko 30 sekundi a onda ponovite i na drugoj strani.

Za zatezanje zadnjice, Ana preporučuje i čučanj u položaju otvorenih stopala - "plije", čuvenu "drugu poziciju" iz klasičnog baleta. Možete je raditi i sa podizanjem na prste, kao na slici, ali to nije neophodno. Dovoljno je da čvrsto stežete gluteuse pri izvođenju kad god se spuštate u čučanj i podižete iz njega. Ponovite je trideset puta. Ova vežba je odlična i za zatezanje unutrašnjih mišića butina, poše Lepa i srećna.

 

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: D. R.