Zadovoljstvo korisnika kao mera uspeha

10.11.2021

14:44

0

Autor: 24sedam

Kompanija „Dunav osiguranje“ dobitnik nagrade Oskar kvaliteta 2021. za poslovnu izvrsnost

Zadovoljstvo korisnika kao mera uspeha
Miloš Milanović_član IO KDO - Copyright Promo

Povodom obeležavanja Svetskog dana kvaliteta i Evropske nedelje kvaliteta u Srbiji, u Privrednoj komori Srbije dodeljene su nagrade za poslovnu izvrsnost najuspešnijim organizacijama iz zemlje i okruženja. Kompanija „Dunav osiguranje“ postigla je izuzetan rezultat, osvojivši nagradu za kvalitet u čak tri kategorije: potencijali organizacije, tržište i korisnici, te zadovoljstvo korisnika. 

Nagradu je u ime „Dunav osiguranja“ primio Miloš Milanović, član Izvršnog odbora, koji je tom prilikom istakao da je zadovoljstvo korisnika najbolja potvrda uspešnosti i misije naše kompanije da, osluškujući potrebe korisnika, bude stabilan partner i oslonac društvenoj zajednici. Izazovna vremena stavila su na probu sve delatnosti, pa time i osiguranje, a sposobnost da se prilagođava u vremenima kriza smisao je i svrha osiguranja. 

Promo
 

Od samog početka širenja virusa, Kompanija „Dunav osiguranje“ pokazala je da je briga o klijentima na prvom mestu. Trudeći se da zaštiti život i zdravlje ljudi, „Dunav“ je bio prva osiguravajuća kuća na domaćem tržištu koja je omogućila ugovaranje putnog zdravstvenog osiguranja sa dopunskim pokrićem za kovid 19, obezbeđeni su nepromenjeni uslovi osiguravajućeg pokrića životnog osiguranja, dok su u polise dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja uključene dijagnostičke procedure za otkrivanje koronavirusa. 

Ponosni smo što i ovom nagradom možemo da opravdamo naš slogan „Prijatelj ostaje prijatelj“ i nastavimo da budemo podrška kako našim korisnicima tako i društvenoj zajednici u stvaranju lepšeg i humanijeg okruženja. 

Bonus video:

 

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike