
Od dizela do struje: Šta sve možete videti na Sajmu automobila u Beogradu (FOTO+VIDEO)
Veoma je velika ponuda na tekućem Salonu automobila a već prvi dani sajma pokazuju i veliko interesovanje posetilaca ali i kupaca

Treći dan 56. Međunarodnog salona automobila i 17. Međunarodnog sajma motocikala, kvadova, skutera i opreme Motopešen (Motopassion), a prvi sajamskog vikenda, potvrdio je ono što se naziralo u poslednja dva dana radne nedelje u kojoj je otvoren. Poseta je velika i interes kupaca nije izostao, tako da će se gotovo sigurno ostvariti očekivanja.
Kako i ne bi, kada se na sajmu može nači nešto za svakog kupca, od klasičnih benzinaca i dizelaša, preko u Evropi veoma traženih hibrida, do električnih automobila. Naravno, svako će na sajmu obavezno obići štand Crossroad Adria, gde je među vozilima Stelantisa, upečatljiva električna „fijat grande panda“ koja se proizvodi u Kragujevcu.
‒ Veliko nam je zadovoljstvo što možemo da ponudimo automobil koji se proizvodi u Srbiji, i to u električnoj verziji i sa hibridnim pogonom ‒ rekao nam je Igor Ševo, direktor prodaje u Crossroad Adria.
Stelantis se na sajmu premijerno pojavio i sa „alfa romeo juniorom“ ali i hibridnim „jeep avenger-om“ a ne treba zaobići veoma primamljiv „fijat 600“.
Oni koji i dalje smatraju da su „nemci“ ipak ono jedino pravo, ponuda Folksvagena je velika a Slobodan Pešić, direktor ovog brenda u Porše SCG, rekao nam je od kojeg modela ove godine najviše očekuju u prodaji.
‒ Najvažniji automobil koj izlažemo je novi „tajron“, ol-raund krosover model između popularnog „tiguana“ i luksuznog „tuarega“, ponuda je velika a tu je, naravno, „golf“ koji je ostao reper za svoju klasu pa i šire ‒ napominje Pešić.
Velika očekivanja imaju i u kompaniji AutoČačak, koja je zastupnik najprodavanijeg brenda ko nas – Škode.‒ Ove godine je u fokusu električni „elroq“, imamo redizajniranu „oktaviju“ a vidim da posetiocima najviše pažnju privlači „suberb“ i „kodiaq“ ‒ kaže za 24sedam Aleksandra Đokić, direktorka marketinga ove auto-kuće.
Uz „fijat ovu pandu“, posetioce svakako zanima Sitroenov električni „c3“, drugi automobil koji će se proizvoditi u Kragujevcu.
‒ Automobil je već pobrao mnoge nagrade u svetu a evo ovde na Sajmu i zvanje Automobil godine u Srbiji za 2025. i veoma nam je drago što će se pravi kod nas, i što će uz subvenciju države biti dostupan domaćim kupcima, A pored njega imamo još noviteta, jer sve su nam premijere ‒ kaže nam Zoran Burić, direktor marketinga zastupnika francuske fabrike, kompanije Avtonova KAB.
"Najezda" Kineza
Pored Hale 1, kao centralnog prostora gde je većina poznatih i u Srbiji uvažavanih brendova, kao i Hale 3, gde su oni modeli premijum proizvođača (Porše, AUDI,BMW, Maserati…) u kojima se više uživa i divi nego što mogu da se plate, posetioci svako ne bi trebalo da „promaše“ Halu 2A i 2B, gde su „novajlije“ na beogradskom sajmu ali značajna imena sa najvećeg tržišta automobila u svetu – onog kineskog.

24sedam/Danilo Krša
Pogledaj galeriju

24sedam/Danilo Krša
Pogledaj galeriju

24sedam/Danilo Krša
Pogledaj galeriju

24sedam/Danilo Krša
Pogledaj galeriju

24sedam/Danilo Krša
Pogledaj galeriju

24sedam/Danilo Krša
Pogledaj galeriju

24sedam/Danilo Krša
Pogledaj galeriju

24sedam/Danilo Krša
Pogledaj galeriju

24sedam/Danilo Krša
Pogledaj galeriju

24sedam/Danilo Krša
Pogledaj galeriju

24sedam/Danilo Krša
Pogledaj galeriju

24sedam/Danilo Krša
Pogledaj galeriju

24sedam/Danilo Krša
Pogledaj galeriju

24sedam/Danilo Krša
Pogledaj galeriju

24sedam/Danilo Krša
Pogledaj galeriju

24sedam/Danilo Krša
Pogledaj galeriju
Tu se smestilo dvadesetak brendova sa Dalekog istoka (Ineos, KGM (ex SSang Yong), BYD Auto, BAIC, SWM, JAC, Cenntro, Avantier, Seres, N-moto, Jmev i Chery EV, Foton Motors, Dongfeng, Victory, Baw, Dayun i Yudo). Tu stvarno ima automobil za svakoga, sa neverovatnom opremom a po ceni kojoj „evropljani“ ne mogu da pariraju.
‒ Kineski brendovi su unazad deset godina aktivni u Evropi a sada dolaze i na naše tržište. Kvalitet i dizajn vozila više nije ni pod kakvim znakom pitanja a nivoi opreme su mnogo bogatiji nego što u osnovnim varijantama nudi konkurencija u svetu. Novca za investicije ima pa će i oni najnoviji na tržištu vrlo brzo proširiti servisnu mrežu ‒ kaže za 24sedam Borjan Vučković, menadžer prodaje Auto-kuće Kole, zastupnika trećeg najvećeg kineskog proizvođača automobila, državne kompanije BAIC.
Naravno , na sajmu nisu zaboravljeni ni kupci komercijalnih vozila, pa je u hali 3A samo LCV program: gde su zastupljeni modeli fabrika Isuzu, Farizon, Toyota professional, Renault, Dačija i Fiat professional.
Za kraj neki će ostaviti Halu 4 (mnogi će zaljubljenici , naravno, prvo ili isključivo ići tamo), gde se zaluđenici za vožnju na dva točka obići tradicionalno bogatu ponudu motocikala i kvadova na 17. Motopassion sajmu.
BONUS VIDEO
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari